Sennheiser Headphones PXC 250 white

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser Headphones PXC 250 white op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Marceldh 27-12-2007

Al lang in bezit. Ik vlieg veel en dit ding is een life saver. Ideaal. Soms lijkt het wel eens alsof je het tegengeluid hoort. Geluid is hartstikke goed (ik gebruik hem al meer dan 4 jaar op mijn iPod classic en hij gaat overal mee naar toe). Ik luitsre zowel klassiek als hiphop en voor beide stijlen voldoet hij erg goed.

Bert Jippes 03-11-2007

Werkt ook als de Noise Guard uitstaat maar dan is de geluidskwaliteit duidelijk minder. Ben over het algemeen wel te spreken over het apparaat en de geluidskwaliteit.
De technische kwaliteit had beter gekund. Mijn eerste gaf binnen de garantieperiode van twee jaar al de geest via gebrom. Kosteloos vervangen door Sennheiser. Hun service is overigens prima. Ik hoop dat ze het de tweede keer ook net zo doen, want de rechter telefoon begint nu opeens heftig rond te zingen met luid gepiep. Zoiets zou je niet verwachten van een toch wel prijzig apparaat. Overigens het Noise Guard principe werkt heel goed. Niet iedereen denkt er zo over. Sommigen vinden dat het lijkt of je in een luchtbel zit.