Philips In-Ear Headphones SHE9500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips In-Ear Headphones SHE9500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

FannyA 22-02-2010

erg fijne oortjes!
had voorheen "gewone". maar die vielen altijd uit. deze blijven prima zitten, zelfs als je op de kop hangt! prima geluid. het verlengsnoer is fijn. wel raken ze snel in de war.

RikS 28-06-2009

Ben er eigenlijk best wel over te spreken. Geluid is goed en van een rommelig laag heb ik geen last, maar dat kan misschien ook aan mijn muzieksmaak (voornamelijk Hardcore) liggen. Draagcomfort is ook prima. Lage tonen komen goed uit en geluid wordt prima buitengehouden. Ook handig is dat de kabel uit 2 delen bestaat, waardoor, als je per ongeluk het snoer er uit trekt, het snoer heel blijft.
Ben er tot nu toe (dikke 3 maanden) wel over te spreken.

knotsen 16-10-2007

Moeten wel behoorlijk diep in het oor, maar dan is het geluid perfect. Inspelen is absoluut noodzakelijk. De bas kan iets krachtiger, maar ik ben muziekliefhebber en geen head banger. Het geluid is sprankelend en open. Een slechte opname / MP3 kopie valt direct door de mand. Zelfs met een 192 bps MP3 hoor je de tekortkomingen van MP3 door een rommelig laag. Bij Itunes bestanden op 192 bps en hoger is dit niet het geval en zijn de bassen strak, onvervormd en lopen verder door. De snoertjes zitten wel snel in de knoop en lijken kwetsbaar, maar ik heb tot nu toe geen problemen.

Motor jos 08-05-2007

Gebruik hem in combinatie met navigator op de motor.
In tegenstelling tot heatsets die in de helm gemonteerd worden, is deze koptelefoon wel te horen op de snelweg. Dit komt door zijn passieve geluidsonderdrukking die met name ruis good onderdrukt (wind). Draagcomfor is vergelijkbaar met Alpine oordopjes. Aan het einde van een dag rijden doet je oor wel zeer zelfs met de kleinste van de drie bijgeleverde oordopjes.

Het snoer zit snel in de war (te zacht rubber)

jeeteevee 30-01-2007

30-01-2007
Tegenvallend basgeluid. Het basgeluid wordt iets beter als je de plugs vasthoudt, maar wie doet dat? In het vliegtuig of in de trein veel last van omgevingsgeluiden. Slecht draagcomfort. Ben je een earcap kwijt, dan geeft Philips niet thuis. Slechte service. Zonder een passende earcap is je hoofdtelefoon eigenlijk waardeloos geworden.
Mijn advies, zoek een ander model bijvoorbeeld met noise cancelling.