Philips Hi-Fi Stereo Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Hi-Fi Stereo Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Goedkoopmaarbruikbaar 29-10-2011

Ik zou deze niet aanschaffen als je intensief dag in dag uit er gebruik van maakt. Hij breekt snel af bij de aansluitingen van de oortjes. Ik heb deze nu al 3 keer aangeschaft in de hoop dat ze een verbetering zouden aanbrengen maar nee... Het geluid is overigens wel goed. Ga voor een ander model, want na ongeveer 3 maanden (in mijn geval 2 al snel) gaat deze gewoon kapot. Niet aan te raden dus!

samhoste 08-05-2011

Hoofdtelefoon met goede prijs/kwaliteit verhouding!

In tegenstelling tot wat sommige reviews hier zeggen, is de geluidskwaliteit wel degelijk zeer goed. Het is natuurlijk geen professionele, superdure hoofdtelefoon maar hij doet het zeer goed voor dagdagelijkse doeleinden. Ikzelf ben veeleisend wat kwaliteit betreft en luister naar bassrijke muziek, en ik vind het heel goed klinken.

Ook wordt er hier opgemerkt dat je de schelpen makkelijk verkeerd draait en hem zo onmiddellijk kapot maakt. Ook dit vind ik niet terecht. Als je een beetje zorg draagt voor je gerief geef je geen snokken aan je hoofdtelefoon maar zet je hem rustig op je hoofd. Op die manier kan je hem echt niet kapot maken en gaat hij lang mee.

Wat wel al terecht opgemerkt is, is dat de oorschelpen iets te klein zijn om echt volledig comfortabel rond je oren te zitten. Buiten dat draagt hij wel comfortabel.

Kortom: hoofdtelefoon voor zeer redelijk prijs met zeer goed geluid die comfortabel zit.

pelle3 20-01-2010

een mooie koptelefoon voor zo weinig geld. nu ik dit schrijf zit ik er muziek mee te luisteren. de bas is erg goed. de oorschelpen zijn niet te groot. kortom een mooie koptelefoon voor groot en klein.

tdb 21-10-2009

Een prima koptelefoon voor dit beetje geld. Zit lekker. Is erg licht. Geluid is goed. Is gevoelig. Snoer is lang genoeg. 2 aansluitpluggen. Wat wil je nog meer. Gekocht voor 14,99 bij Dixon.

ottehenk 07-10-2009

Ik heb hem geruild omdat ik het geluid erg vond tegenvallen. Dat was gewoon erg slecht. Daarnaast zit hij erg vervelend op je hoofd en gaat het na een tijdje aardig irriteren.
Aan de andere kant is hij niet duur. Dus als je niet veeleisend bent, is het misschien wel wat.
Bij Dixons doen ze trouwens erg moeilijk als je wilt ruilen. Dus pas op.

jg43 05-08-2008

Hoofdtelefoon aangeschaft in de aanbieding (minder als laagste internetaanbieder) naar aanleiding van de recensies op kieskeurig. De hoofdtelefoon klinkt aangenaam en zit goed. kwa degelijkheid denk ik wel dat je er voorzichtig mee om moet gaan.

TestKees 06-04-2008

Wel goed geluid maar duurzaamheid uitgesproken slecht. Ondertussen twee versleten want de oordelen draai je gemakkelijk verkeerd en dan breekt binnenin de bevestiging met het hoofdbeugel. Erg irritant!

Dylan2007 26-11-2007

Geweldige koptelefoon voor de prijs zit lekker en een mooie bass

Jeroen1986 30-10-2007

Ik ben het absoluut niet met Dj mike eens. Oké het is niet de kwaliteit van een Sennheiser van €200. Maar het is voor dit geld een hele goede kwaliteit. Als je zit te denken oven een hoofdtelefoon die niet te veel moet kosten en een goede geluidsweergave heeft raad ik deze zeker aan.

Dit is zeker een aanrader!

JIP 27-05-2007

Nou dan heeft Dj Mike dan Grote Oren want de koptelefoon zit perfect om de oren.

Heerlijk zacht en comfortabel, heb de hoofdtelefoon net een paar dgn in bezit en ik moet zeggen ben er superblij mee. Goed gehoor, diepe bas en mooi geluid.

Aanrader !

J3R03N 01-05-2007

ik vind dit echt een super koptelefoon.
goede afwerking, stevig, en de bass is super..
met name omdat ik veel harstyle luister, is dit helemaal super..
ik heb 'm nu een paar dagen, en kan nie meer zonder..
dit is echt een aanrader..
verder ziet hij er echt practig uit,
alleen snap ik niet hoe je m op kunt vouwen,

Mr Andries 01-05-2007

Voordat ik het product kocht heb ik het internet uitgebreid doorzocht op
reviews maar er slechts 1 kunnen vinden! En het product is het zeker waard om er wat
positiefs over op internet te zetten!
Super geluid voor dit geld! De ideale koptelefoon voor de gemiddelde
mp3-tjes
luisteraar!

DJ Mike 28-12-2006

absoluut waardeloos, zit totaal geen bass in en gaat in no-time over zn nek.

Mijn computerkoptelefoontje is beter......

zonde van het geld

zit trouwens ook slecht, oorschelpen lijken niet recht te zitten en het
omdraaien is ook niet prettig. Daarnaast is het oorkussen veeeeels te klein.

een echte miskoop!