Sennheiser HD 457 Open Hi-Fi Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 457 Open Hi-Fi Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

zeeuwse12 29-11-2010

Nadat mijn andere Sennheiser na 20 jaar versleten was, deze aangeschaft!!
Mooi geluid, veel bass en fijn draag comfort.
Heb voor mijn zoon(10)de HD201 gekocht voor 20,-, de HD457 klinkt echt een heel stuk beter, maar is ook wat duurder!!

Bosstooned 22-02-2008

ik heb de HD 457 een goed jaar in mijn bezit gehad alvorens hij er de geest aan gaf. qua geluid is dit een zeer goede koptelefoon, heb er vele uurtjes mee op het strand en in de trein mee doorgebracht en dit komt ook door het draagcomfort. hij zit niet heel erg strak maar daardoor kan je hem ook zonder problemen langere tijd achter elkaar op hebben. De koptelefoon heeft echter ook een aantal minpunten namelijk: de duurzaamheid, de aansluiting bij de schelp is zonder enigzins verklaarbare reden opeens kapot gegaan en een klein tikje na de aankoop was al genoeg om een klein gedeelte van het klikmechanisme te doen breken, wat overigens niet zo heel erg was maar toch....
een ander minpuntje: de look want hoe je het ook went of keert mijn AKG K181 DJ is beduidend groter maar die staat nog wel redelijk vet en de HD 457 gewoon niet. verder zeer goede koptelefoon voor de prijs.

Anton38 10-11-2007

Goede hoofdtelefoon voor deze prijs.
Draagt lekker. Enhanced bass zorgt voor een diepe bass.

Ron1967 20-04-2007

Fantastische hoofdtelefoon mooi basgeluid
alsof je in de stereoinstallatie zelf zit
zeer goede prijs voor een tophoofdtelefoon.

Jasper 2006 30-06-2006

Heb deze HD 457 gekocht omdat ik de oordoppjes die ik normaal heb maar niks
vond deze gingen snel kapot en hadden een slechte bass. De prijs is wel even
een verschil met oordopjes maar de kaliteit is perfect. Zijn helaas wel grote
doppen op je oren maar dit maakt me niks meer want de kwaliteit is super.