Sennheiser MX 90 VC Style In-Ear Headphones goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 90 VC Style In-Ear Headphones goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

keteltje66 09-10-2009

Het is een leuke vinding met dat uitsteekseltje om het ding in je oor te houden.
De geluidskwaliteit is echter niet super.
Verder is het snoer nogal dun.
En zoals verwacht ging het dan ook vrij snel stuk ondanks goede zorgen.
De service die dan van Sennheiser krijgt is vervolgens beneden alle peil.

Luuk 39 21-12-2007

Het geluid is prima, maar verder vind ik het onhandige dingen. In mijn oren blijven ze redelijk zitten, maar niet geweldig: niet stevig genoeg om mee hard te lopen. Snoer raakt zeer snel in de knoop, volumeregeling is ook niet heel erg handig. Qua audio dus goed, qua gebruiksgemak onvoldoende.

AJ_2007 01-11-2007

De geluidskwaliteit is heel goed. En ook over de aparte manier van dragen ben ik heel tevreden. Maar bij sommige zaken vraag ik me af of ze wel met gebruikers getest hebben. Zo is de draad veel te stug en ook veel te ruw (glijdt niet makkelijk langs je kleren). De volumeregeling is veel te groot en blijft (zoals iemand al eerder schreef) overal achter hangen. Om het ding in het doosje te krijgen is soms om gek van te worden. Ik doe het nu op een bepaalde manier, maar vraag me steeds weer af of ze het zo bedoeld hadden.( Als dat wel zo is dan is het domste ontwerp in tijden.) En verder is de verpakking ronduit belachelijk. Heel veel onnodige ruimte, luxe karton, plastic en zelfs magneten (ja, zelfs voor de eenmalige verpakking).
Kortom, het ding zelf (de oordopjes zonder snoer) is goed, de rest zeer matig.

Inky 26-07-2007

Heerlijk helder geluid. Beetje jammer van het matige volume en de afwezige bass.

Het opbergdoosje lijkt wel erg handig, maar in de praktijk is het nog een heel geklooi om de dopjes erin te krijgen. Vreemd mechanisme ook met magneetjes die de dopjes in het houdertje klikken. Lijkt me niet zo goed voor de dopjes, maar Sennheiser zal er wel over nagedacht hebben.

Classy dopjes, maar ik heb toch het gevoel dat er in deze prijsklasse betere beschikbaar zijn.

superguyke 13-03-2007

Wat een ongelofelijk geluid! Ik luisterde van tevoren naar de gewone iPod oordopjes van mijn iPod video, het verschil is ongelofelijk te noemen. Het geluid is kraakhelder, zelfs als je alles vol open hebt staan met nog een equilizer erbij. Pasvorm in de oren is ook ideaal, door het rubberen rondje boven het oordopje blijft het allemaal goed om zijn plaats zitten. Ook handig is de volumeregelaar, die heel stylish is weggewerkt in het metalen stangetje, te zien op de foto. Leuk is het aantrekkelijke design van de oordopjes, die er onovertroffen uitzien ten opzichte van andere oordopjes. Al met al een meer dan geweldig product.

Angelfree 08-10-2006

Over het geluid kan ik posiief zijn, maar de lay-out en gebruikte materialen
van de MX 90 VC ben ik minder enthousiast. De draad is te stug, en heeft de
neiging om elke keer vanzelf op te rollen, en dan in de knoop te gaan. Ook over
de volume-knop ben ik niet echt tevreden. Blijft n.l. snel ergens achter
hangen.

lg1971 28-08-2006

Degelijke in ear oordopjes. Als extra bevestiging zit er een 2de rubber dopje
wat je iets hoger in je oor moet doen. Een aparte constructie maar wel
effectief, hierdoor zitten de dopjes stevig in je oor in tegenstelling tot veel
standaard oordopjes. Geluid is helder en vooral het hoog is mooi zuiver. Qua
lage tonen is ie redelijk bescheiden, maar anderzijds gaat (te) veel bas ook
snel irriteren aan de oren. Er zit een volumeregeling aan het snoer welke
wederom ook apart vormgegeven is maar werkt prima. Er zit ook een handig
opbergdoosje bij waar alles precies strak in past. Voor maximaal comfort zitten
er meerdere formaten rubbertjes bij zodat iedereen de juiste pasvorm kan
bereiken.

Matt_nl 10-08-2006

Heb de headset net een aantal dagen en vind het qua geluid en draag comfort erg
goed! Het is even proberen welke maat het beste in je oor past maar dan zit het
ook als gegoten en heb helemaal geen last van pijn of dat het raar zit, echt
perfect!