Sennheiser OMX 52 Street In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser OMX 52 Street In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Drfruit 06-12-2007

Comfortabel te dragen, maar voor een optimale kwaliteit net niet strak genoeg door het lage gewicht en de buigzame earclips.
De geluidskwaliteit is redelijk, maar bij het luisteren naar hoge zangnoten (zoals Libera) wordt de vervorming gauw storend.
Ondanks vrijwel dagelijks intensief gebruik, waarbij ik vaak in slaap viel terwijl ik ze droeg, werkt alles nog goed.
Jammer dat het snoertje niet wat stroever is. Bij mijn Sony neckstrap headphones raakt het snoer nooit in de knoop, bij de Sennheiser wel, mede vanwege de earclips.

pauld82 03-12-2007

Qua geluid een prima ding. Is voor het verkeer erg handig omdat je de omgevingsgeluiden nog meegekrijgt. Echter wanneer je 'm te strak op je oren trekt krijg je erg last van het kraakbeen dat je oren en hoofd verbind.

Grootste minpunt: zwak kabeltje. Heb 'm nu een half jaar en aan alle kanten kapot gegaan.

hullie42 05-11-2007

Stevig en comfortabel. Snoerje en stekkertje, die meestal het eerst kapot gaan, is na ruim een half jaar gebruik nog in goede staat.
Het is een half open model dat je niet in maar op je oor draagt. Hierdoor ventileert hij en ben je niet geheel van de buitenwereld afgesloten. Handig in b.v. het verkeer.
Belangrijkste nadeel is de geluidskwaliteit, die slechts redelijk is. Zeker gezien de relatief hoge prijs en het merk

jelmer23 23-05-2007

hij geeft zeer helder geluid.
maar niet zoveel bas.
een groot nadeel vind ik dat als je hem lang draagt(na 30min) je puin krijgt aan je oren.

Bert Breeman 07-08-2006

Gekocht voor het luisteren naar muziek op mijn PDA (Palm Tungstent T5). Prima
hoofdtelefoon die erg comfortabel zit; niet van die kleine oordopjes die
continue uit je oren vallen, maar lekker zittende earcaps. Ook de
geluidskwaliteit is prima, goede klanken (niet alleen de bas die wordt gemeld
op de doos, maar het hele spectrum klinkt goed.

Ander pluspunt: een kabel die eens wat langer is zodat je hem ook kunt
gebruiken voor bijv. een PDA die nu eenmaal niet aan je nek hangt...

Een klein minpuntje: de beschermhoes die om de 3,5 mm plug zit, zit nu niet
supergoed vast. Gelukkig is de draad wel extra gezekerd.

Conclusie: prima 'hoofdtelefoon' die ik iedereen kan aanraden.