Sony MDR-V900HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-V900HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

GertH57 10-04-2011
Geschreven voor: Sony MDR-V900HD

My Last Sony. Mijn vorige koptelefoon, de CD750 klok geweldig. Lekker vol geluid. Alleen de constuctie... echt bagger. Dus de MDR-V900HD gekocht in de verwachting dat het alleen maar beter kon zijn... Wat een tegenvaller. Na een jaar de koptelefoon sporadisch te hebben gebruikt waarbij ik het ding altijd na gebruik in het bijbehorende zakje heb gedaan blijkt nu dat ook bij deze koptelefoon de coating van de kussens gewoon los gaat laten. Na 1 jaar al. Kortom.. bagger. Niet kopen.

Martijn198227 13-12-2008
Geschreven voor: Sony MDR-V900HD

Ik heb een aantal weken geleden de V900HD gekocht, daar heb ik spijt van. Een maat van me heeft een originele V900 van 1996 en die klinkt voller en sprankelender dan de nieuwe V900HD. Alleen was de (org.) V900 van mijn maat een beetje(erg) versleten aan het chassis en de oorkussens, dus die moest worden opgeknapt. Ik heb de V900 schelpen op het vrijwel identieke 900HD-Chassis gezet en ook de kussentjes omgewisseld, zodat de V900 van mijn maat er als nieuw uit ziet.
Ik constateerde daarbij dat er een groot verschil tussen de speakers van de originele V900 en die van de V900HD. DeV900HD is overduidelijk anders dan de oude V900.

DJ-Richard 15-09-2008
Geschreven voor: Sony MDR-V900HD

Jammer dat dit type al geruime tijd niet meer geproduceerd wordt.Heb er nog één van 4 jr geleden en die is nu defect.Helaas id de originele MDR-V 900 niet meer verkrijgbaar.Het huidige model cq type is een slechte copy maar heeft niet dezelfde kwaliteit als het oude model.Mijn waardering is dan ook voor het huidige imitatie model.

PietV 21-08-2008
Geschreven voor: Sony MDR-V900HD

Altijd naar tevredenheid een goede Sennheiser gebruikt, maar snoeren en aansluitingen begonnen storingen te vertonen, waarna ik besloot een nieuwe koptelefoon te kopen.
Ik heb deze Sony koptelefoon 'ongeluisterd' via het internet gekocht. Nieuw en gelukkig voor een hele lage prijs. Ik kan er echter kort over zijn: wat een grote telleurstelling !!!! Hoge tonen gaan behoorlijk verloren en lage tonen komen ook maar zeer matig door. Wel bakken met midden tonen, maar wat heb je er aan als je het voorgaande lees. Een echte misser van Sony !!!!