Sennheiser RS 110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS 110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Reviewing 28-08-2008
Geschreven voor: Sennheiser RS 110

Eén van de belangrijkste aspecten van een hoofdtelefoon is het geluid toch wel. En het geluid is redelijk te noemen(zeker niet uitmuntend!). Als de geluidsbron een goede kwaliteit heeft dan is de geluidskwaliteit van de hoofdtelefoon aardig. Als de geluidsbron een matige kwaliteit heeft, zoals mijn mp3's die ik van oude elpee's(vinyl) heb opgenomen, dan is de geluidskwaliteit slecht. Dit in vergelijking met mijn 'dopjes'.

Een enorm pluspunt van de sennheiser RS 110 is dat hij werkt op 2 AAA batterijtjes die heeeeeel lang meegaan voordat ze leeg zijn. Ik doe er 2 hema foto rechargeable batterijtjes in en heb de hoofdtelefoon frequent aanstaan.
Het draagcomfort is redelijk goed te noemen en zou nog beter zijn ware het niet dat ik een kabouterhoofd heb, waardoor hij een klein tikkeltje te groot is. Voor de meeste mensen zal het draagcomfort wel uitstekend zijn.
Het bereik van de hoofdtelefoon is goed te noemen; ik heb tot nog toe geen storingen(zoals hinderlijke ruis) ervaren.

hoogie35 10-10-2007
Geschreven voor: Sennheiser RS 110

Na de goede ervaring met de RS130 wou ik er een bij hebben voor boven bij bed. Ook deze is een prima apparaat, alleen je moet de kanalen met de hand instellen, maar ja daar betaal je natuurlijk minder voor.
2AAA batterijtjes gaan ook redelijk lang mee, nog niet verwisselt.

rofab 27-09-2007
Geschreven voor: Sennheiser RS 110

Het bereik van deze hoofdtelefoon is absoluut uitmuntend. Geldt ook voor het geluid. Weinig tot geen last van ruis en ik heb toch aardag wat draadloze apparatuur. Draagcomfort is goed. Enig nadeel is dat er helaas geen draagbeugel standaard wordt meegeleverd.

jajajajajaj 06-03-2007
Geschreven voor: Sennheiser RS 110

'k heb em net een paar uur mr hij zit echt heel lekker.
Het geluid is echter een minpunt! Ik luister er films mee dan is het geluid perfect maar met muziek krijg ik mr geen goede verbinding! Heel irritant! Dus ik zou dn toch voor een philips gaan als u er 1 koopt!