AKG K 518 DJ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K 518 DJ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

bugsfunny 22-12-2013
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

Na een half jaar reeds een kabelbreuk bij de plug. erg teleurstellend. Kan in het begin pijnlijk zijn voor de oren omdat hij erg strak zit. een vriend van mij is hetzelfde overkomen. Daarom voor duurzaamheid een 2.

warmdoucher 08-03-2013
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

Super geluid in deze prijsklasse. Ik luister vooral hardrock en heavy metal en gebruik hem ook voor youtube en tv.
Draagcomfort is de eerste twee uur goed, daarna gaat het strakke iets irriteren, waarschijnlijk ook omdat ik brildragend ben. Materiaal van de oorkussens zit goed, zonder zweet. Hij zit op dus niet over de oren. Verder simpel maar doeltreffend en degelijk design. Ik denk niet dat er een betere te vinden is in deze prijsklasse,voor wie voor geluidskwaliteit gaat.

calvin1oo1 05-01-2012
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

Ik heb de akg 518 nu een paar dagen en het is geweldig geluid. Goeie bass mooie stemmen. Het draagcomfort zou iets beter kunnen want hij drukt wat op je oren ook het opvouwen heb ik zelf nog niet helemaal uitgevonden want er zat bij mij geen gebruiksaanwijzing bij maar ik vind het zeker een aanrader

waaibo 02-02-2011
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

Heel erg blij met aankoop van deze AKG.
Het geluid vind ik heel goed met zowel rustige piano als harde techno.
Ik heb hem nu een jaar in bezit en hij is nog onbeschadigd terwijl ik hem dagelijks draag.

verder zit hij strak om het hoofd waardoor je weinig windgeruis hebt. wel geeft dat na een uur of 2 een irritante druk tegen je oren.

Elvis44 01-12-2010
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

Erg goede hoofdtelefoon zeker in verhouding tot de prijs. Ik denk dat je voor dit geld geen beter kwaliteit krijgt. Het draagcomfort is niet optimaal omdat hij toch wel wat op je oren drukt. Helaas is hij na een jaar elke dag gebruiken kapot gegaan. Maar ben er zeer tervreden over.

samus 26-12-2009
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

heb hem nu een paar dagen dus kan nog niet veel zeggen over duurzaamheid maar de geluidskwaliteit is echt absurt goed in vergelijking tot bijv ipod oordopjes, ze sluiten goed af waardoor je het geluid minder hard hoeft te zetten en de diepte en het toonbereik vind ook geweldig. Hij zit ook goed en ziet er wel gelikt uit, vind het zelf ook handig dat hij inklapbaar is

dancer1 26-04-2008
Geschreven voor: AKG K 518 DJ

EEn koptelefoon met een goed geluid echter voor een dj net te klein om lekker mee te kunnen werken. En daar is hij toch voor bedoeld.De koptelefoon zakt weg van je oor als je deze in je nek draagt om vooraf te luisteren.dit doordat de oorschelpen te klein zijn,wel een goed ding voor als je wat anders wilt voor je ipod/ mp3 speler.Ik heb hem besteld via internet maar had het product wel wat groter verwacht Toch eens maar kijken naar zijn grotere broer de 181.