Philips Stereohoofdtelefoon SHP2700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Stereohoofdtelefoon SHP2700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sebasstiaan 17-01-2012

Deze op het eerste oog weinig indruk makende koptelefoon heeft me verrast.

Toen ik 'm in de winkel vergeleek met de duurdere merken (modellen van rond de 200 euro) hoorde ik te weinig verschil om het prijsverschil te rechtvaardigen.

Ik heb in het verleden meerdere top koptelefonen gehad van Sennscheisser, waaronder de HD580, en die klonken allemaal wel goed maar gingen erg snel kapot.

Deze Philips klinkt ook geweldig en doet het na 2 jaar nog steeds, en dat voor ca 30 euro??

Hij zit erg lekker, kraakt wel een beetje als je je hoofd beweegt door de plastic band en ziet er niet bijzonder uit maar voor het geluid en de prijs zou ik 'm zo weer kopen.

Fred Smit 28-08-2011

Voor de prijs een hele goede koptelefoon. Ik heb er nu reeds twee dezelfde (SHP2700) gehad en moet tot mijn spijt erbij zeggen dat de duurzaamheid in tegenstelling tot de geluids/prijs kwaliteit erg tegen valt. Bij de eerste koptelefoon ging het aan de linkerpootje los zitten waaraan de linkerkoptelefoon hangt en zag geen kans het te repareren. Bij de tweede koptelefoon bleef de draad even achter een gordijn hangen, dus er werd ietsje aan de kabel getrokken, nauwlijks noemenswaardig en meteen was het geluid uit de rechteroor weg. Kapot. Niet kunnen maken en dat is het frustrerende van het apparaat. Je kunt er niet bij om het draadje wat los zit opnieuw aan te sluiten. De kabel is dus niet erg sterk bevestigd en zeer kwetsbaar als eraan word getrokken. Ik keer weer terug naar een Beyerdynamic. Ik heb het nu wel gehad. In nog geen jaar tweemaal een koptelefoon die om niets zomaar kapot gaat. Dan ben je toch duur uit.

naro 22-05-2014

Beste Fred,

Mijn koptelefoon is nu na 6 jaar trouwe diensten exact als de jouwe stuk gegaan maar ik heb een nog betere koptelefoon kort binnen en het is super....
Het kost maar €31 inclusief verzending via Centralpoint.nl
Een Konig NRG300.
Ik zie jouw reactie wel, een ding deze is nog beter dan onze overleden Philips kampioen.(de anderen zullen jaloers worden)

gr,
7-Hills

anco111 01-07-2011

De koptelefoon zit lekker op het hoofd, en is zeker niet te klein.(zoals bij sommige koptelefoons je oren nog wel eens 'klem' komen te zitten)
Als je de koptelefoon wat langer draagt, zoals bij het kijken van een wat langere film, kan het wel eens gebeuren dat het bij je oren wat 'zweterig' gaat aanvoelen, wat dus niet zo comfortabel is.

De koptelefoon is zeker niet lelijk wat looks betreft, maar een geweldig mooi uiterlijk vind ik het ook niet.

Wat betreft het geluid ben ik zeer tevreden! Geen minpunten kunnen ontdekken.

De duurzaamheid van de koptelefoon vind ik ook wel goed. Geen kraakjes of rammeltjes te horen.

ChinChan 01-01-2008

Mijn motivatie voor de cijfers:

Draagcomfort:
Deze hoofdtelefoon zit erg fijn, zacht, confortabel en lekker warm. Dus een dikke 9!

Vormgeving:
Tsja... Persoonlijke smaak.

Geluidskwaliteit:
Het geluid vind ik erg goed. De lage tonen zijn erg mooi en diep. De hoge tonen kan ik er ook in terug horen.
Als de optie [8.5] er was geweest, had ik die gekozen.

Duurzaamheid:
Na ongeveer een maand het goed te hebben gedaan, begind de hoofdtelefoon te kraken. NIET het geluid of de constructie waar het geluid uit komt laat het afweten, maar de constructie die deze cilinders op je oren laat klemmen. Dit lijkt een vorm van slijtage. Maar na 8 maanden, bij normaal gebruik, deze gevolgen... Dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren!
Vandaar de gegeven 6.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!!!

(... en iedereen nog een gelukkig nieuw jaar!!!)

keescv 22-09-2007

voor weinig geld een leuke koptelefoon ,er zijn goedkoperen maar die ziten niet zo lekker.

ook het bereik in Hz is goed ,het lijkt een kopie van sony van uiterlijk betreft