Skullcandy Skullcrushers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Skullcandy Skullcrushers op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

A3an0 16-03-2011
Geschreven voor: Skullcandy Skullcrushers

goed geluid, mooie vormgeving, maar waardeloze kwaliteit. na een paar weken al een breukje in de bevestiging van een van de klankasten, na een half jaar is hoofdband in twee gebroken. Voor mij nooit meer een Skullcandy.

19Caesar80 20-11-2010
Geschreven voor: Skullcandy Skullcrushers

Vanwege de vele goede recensies over dit product had ik vrij hoge verwachtingen van de Skullcandy Skullcrushers. Aan deze verwachtingen kon de hoofdtelefoon echter niet voldoen... Ik zal hieronder uiteenzetten waarom.

Allereerst is er de vrij onhandige bas-controlemodule. Hier moet een AA batterij in die het geheel nogal lomp en zwaar maakt. Hierdoor zul je de module altijd aan je broeksriem vast moeten maken of hem ergens op moeten leggen.

Verder controleert deze basmodule alle geluid dat er vanuit de mp3-speler naartoe gestuurd wordt. Een mooi basrijk geluid dat geleverd wordt door mijn iaudio 7 wordt totaal vernietigd als de bas uitgeschakeld wordt. Het is simpelweg niet mogelijk het geluid onveranderd door te sturen naar de speakers.

De enige optie is dus d.m.v. het analoge wieltje de bas te versterken. Als je dit doet neemt de bas zeer snel toe waardoor hij niet heel nauwkeurig af te regelen is. Verder, en dit vind ik nog altijd het allerbelangrijkste punt, klinkt de bas erg vervormd. Het is geen zuivere bas maar in plaats daarvan een continu dreunend geluid dat de mooie details van je mp3's totaal geen recht aandoet.

Heb je een goede mp3-speler (mensen met een ipod vallen dus af) dan is deze hoofdtelefoon geen aanrader. De details en bas waar je mp3-speler zich zoveel moeite voor doet worden verpest... In plaats van de skullcandy kun je beter een hoofdtelefoon aanschaffen die een goed uitgebalanceerd geluid heeft waarbij je de bas zelf met je speler aan kunt passen.

katoerie 07-03-2010
Geschreven voor: Skullcandy Skullcrushers

Wat een koptelefoon zeg...
Nu 1 dag in bezit en was eerst niet zo tevreden totdat ik is goed ging luisteren en ging spelen met de bass regelaar.

Nou het geluid is (zoals altijd bij skullcandy) weer geweldig en de ingebouwde subwoofers zijn ook leuk. Het apparaat trilt letterlijk op je schedel wat overigens een lekker gevoel is.

Het comfort krijg van mij een 10 omdat de zacht lederen ''earcups'' zeer comfortabel voor je oren zijn. Ook zitten in de band nog 2 kussentjes die lekker zacht op je hoofd rusten.

Er lekt geen geluid, als ik mijn ipod vol aan zet met de bass vol heeft het persoon naast mij er geen last van, ook dit is zeker een plus punt.

Een echte aanrader!

Sky-e 18-10-2009
Geschreven voor: Skullcandy Skullcrushers

Geweldige koptelefoon. Ik heb maar 2 kleine minpuntjes.

1. Je kan hem niet lekker op je nek dragen. Op zich niet een heel groot probleem als je er een beetje aan gewend raakt, maar toch.

2. Als je hem aansluit aan bijvoorbeeld een iPhone, of in de buurt bent van een telefoon, heb je heel erg dat stoor geluidje dat je soms krijgt op je computer als je telefoon afgaat of als je een smsje binnen krijgt. (Erger dan normaal dus.)

Verder heb ik totaal geen problemen met deze koptelefoon en is het geluid echt super. Het geld meer dan waard.

Marc ANTWERPEN BELGIE 17-09-2009
Geschreven voor: Skullcandy Skullcrushers

amai wat is deze hoofdtelefoon goed ! heb 4 andere oudere hoofdtelefoons in huis maar deze vallen dik tegen tenopzichte van deze > want met deze skullcrusher moet je helemaal niet hard spelen om een diepe bas te hebben. minpuntje is het bijgeleverd opbergzakje dat mocht wel iets groter zijn.

Thijs Bloemendal 24-02-2008
Geschreven voor: Skullcandy Skullcrushers

Bij deze de eerste revieuw over de sklullcandy skullcrusher serie.

Nadat ik het pakketje binnen had gekregen ben ik hem meteen gaan testen. Het geluid is echt super, de bas is zeer diep en helder. de high en mid tonen zijn ook echt goed helder. Gelukkig kan je met een vol knop het bas niveau instellen. Het opvouwen van de koptelefoon gaat erg gemakkelijk en is zeer handig. Wat ook handig is, is de bijgeleverde 2chanel plug en het opberg hoesje. Al met al een zeer goeie koptelefoon voor deze prijs,