Lenco EP-009

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco EP-009 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Ndw 08-10-2008
Geschreven voor: Lenco EP-009

Pluspunten:

+ Zeer goed volume en helder signaal, ik heb mijn mp3-speler altijd op het absolute minpunt gehad, tot 4 'tikjes' volume max. bij stevige wind/lawaai op straat.

+ Goed geluid, voorzover ik dat kan beoordelen.

Minpunten:

- De dopjes blijven uit je oor vallen. Moet ik erbij zeggen dat geen enkel formaat geschikt was voor mijn oren. Ook was het gebruikte materiaal voor de dopjes te glad, zelfs al maakte ik mijn oren iedere dag schoon, dan was het nog zover dat ik op de fiets zat met één oordopje in mijn hand.

Vanwege het volgende minpunt raad ik je sterk AF deze oordopjes te kopen:

- De hoesjes zitten erg los om de basis, waardoor ik binnen een maand deze oordopjes kan weggooien omdat ik er één kwijt ben. Bij de winkel waar ik ze had gekocht werd het mij al duidelijk dat meer mensen hetzelfde probleem hadden, want toen ik zei dat ik nieuwe hoesjes zocht zei de mevrouw achter de kassa al of ik ze zocht voor de zwarte Lenco oordopjes.

Een oplossing zou kunnen zijn om ze vast te lijmen, maar ik ga me daar niet aan wagen gezien ze toch niet passen op mijn redelijk kleine oren.

john de jong 18-03-2008
Geschreven voor: Lenco EP-009

Fijne in ear telefoon voor weinig geld.
Had eerst een andere in ear telefoon aangeschaft, maar niet tevreden over het volume!!(philips)
Gezocht naar een met meer volume en eigenlijk kwam ik na veel zoeken alleen deze tegen 100 mw.
Geeft ongeveer 25% meer volume met de grootste dopjes op de in-ear telefoon.
Vooral voor stille muziekstukken ergf fijn.
Kan nu mijn mp3 als volledige audio beleven.!