Sony MDR-AS20J

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-AS20J op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

willempietje 26-06-2011
Geschreven voor: Sony MDR-AS20J

Ik heb deze koptelefoon ruim een jaar geleden gekocht, en ik werd verbaasd door de geluidskwaliteit.
Ik heb deze oortjes gekregen bij mijn mp3 speler, niet met de reden dat ik ermee wilde gaan sporten. Ik gebruik ze daar dan ook niet voor, maar ze zitten fantastisch. Het is niet super simpel om ze op te doen, maar om te zeggen dat het moeilijk is, is zwaar overdreven.
Toen ik ze voor het eerst gebruikte, dacht ik, Dit zijn sport oortjes, dus de geluidskwaliteit is vast waardeloos. Dit bleek het tegenovergestelde.
Verder zijn ze heel duurzaam, ze zijn extreem flexibel en de aansluitingen van de draadjes zijn van goede kwaliteit. Ik heb ze meestal ergens onderin mijn tas liggen, maar ze doen het nog steeds goed.
De bas is voor dit soort oortjes ook echt superieur.
Kortom, echt een aanrader.

Anton099 19-12-2008
Geschreven voor: Sony MDR-AS20J

Ik heb deze hoofdtelefoon enkele weken geleden gekocht. Bevalt prima. Gebruik hem bij het hardlopen. Blijft prima zitten en geeft een goed geluid.