Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Wave Flex op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

d*************@o********** 22-06-2023

Waardeloos

Geschreven voor: JBL Wave Flex wit

Wat een achterlijk ding, laad niet normaal op verbinden is erg slecht. Geluid best zacht.. koop geen oortjes meer van dit merk. Samsung overiga niet beter.

Minpunten

• Geen enkel positief punt

m************@h********** 30-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: JBL Wave Flex

Dit product mag ik testen, ik gebruik het nu ongeveer 3 weken. Het installeren van de app en instellen van de oortjes is erg makkelijk, je kan de functies zelf kiezen per oortje. Zelf gebruikte ik eerder wel oortjes met een draad eraan. De oortjes pasten nooit goed in mijn oren en met het draad trok ik ze er nog weleens uit. Deze oortjes zitten fijn en blijven goed zitten, ook met hardlopen, wat voor mij erg prettig werkt. Doordat je erop kan tikken voor een volgend nummer of het geluid harder of zachter kan zetten, hoef je je telefoon ook niet meer tevoorschijn te halen. Vooral tijdens het sporten vind ik dit handig. Ik ben erg tevreden en gebruik de oortjes dagelijks. De batterij gaat lang mee, nu na drie weken, moet ik voor het eerst opladen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • oortjes blijven goed zitten
  • lang te gebruiken voordat je weer moet opladen

o************@h********** 30-11-2022
Geschreven voor: JBL Wave Flex

Ik mag dit product testen, en heb het nu ongeveer 2 weken in gebruik. Voor mij is het de eerste ervaring met draadloze oortjes, dus allemaal even wennen en uitzoeken hoe het allemaal precies werkt. Bij aankomst zijn ze al zo goed als vol geladen, handig om direct te starten met het instellen. Via de app spreekt het allemaal voor zich, en kan je alles aanpassen zodat het persoonlijk de fijnste instellingen zijn. Het heeft een fijn geluid, niet krakend. Met een flinke wind hoor je het suizen, maar ik vermoed dat dit vrijwel bij alle oortjes zo zal zijn, enorm storend is het niet. De oortjes zitten prettig, zijn handig door de touch toetsen op de oortjes zodat je niet altijd je telefoon of smartwatch bij de hand moet hebben om bijvoorbeeld het geluid harder en zachter te moeten zetten.

Jbessels 30-11-2022

Prima oortjes!

Geschreven voor: JBL Wave Flex

De oortjes en het doosje zien er mooi uit. wel is het doosje wat vingerafdruk gevoelig maar dit is voor mij geen issue. De geluidskwaliteit is super goed en de bas is ook mooi diep. Persoonlijk vind ik 'in ear' oortjes prettiger zitten, dit toch nog net een wat mooier geluid. Echter is dit persoonlijke smaak. De batterij duur is erg goed en de oortjes laden erg snel op. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Geluid
  • Bas
  • Batterij

Minpunten

• Vingerafdruk gevoelig

Zdenek 29-11-2022

Tijdloos design, degelijk en erg goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: JBL Wave Flex

k heb deze gave earbuds mogen testen voor Reviewclub en heb ze nu enkele weken dagelijks in gebruik. Het zijn mijn eerste earbuds en ze hebben me goed verrast. Ik gebruik sinds jaar en dag siliconen in-ear oordopjes met nekband en was altijd sceptisch over het draagcomfort van dit soort earbuds en bang om ze snel kwijt te raken (want geen nekbadje).
Toch vind ik deze JBL Wave Flex buds fijn in gebruik, aanvankelijk moest ik wel wennen aan de pasvorm omdat de geen siliconen dopjes hebben, hierdoor zitten ze iets losser in de oren dan ikzelf gewend ben. ren. Echter zitten ze alsnog stevig in mijn oren. Zelfs tijdens het sporten en hardlopen vallen ze niet uit mijn oren, waar ik in de eerste instantie bang voor was.

Verder is het algehele gebruik erg gebruiksvriendelijk, zodra je ze uit de oplaadbare case haalt verbinden ze onmiddellijk met je telefoon en verbreekt de Bluetooth verbinding ook direct zodra je ze weer in de case doet. De case is tevens een oplaadstation en laden de buds ok snel op, na een week intensief gebruiken heb ik ze maar even aan de lader gelegd, ideaal!
Ook ben ik fan van het tijdloze matzwarte design en voelen ze verder degelijk aan.
En tot slot vind ik de geluidskwaliteit ronduit super, zowel met muziek als met handsfree bellen omdat in beide buds een microfoon zit. De buds kun je ook los van elkaar (mono) gebruiken. En met behulp van de JBL Headphone app kun je de equalizer in de oordopjes ook nog naar wens finetunen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accu en luistertijd

Minpunten

• Buds zijn wennen tov in-ear dopjes

MMK 27-11-2022

Gewoon Flex

Geschreven voor: JBL Wave Flex

De JBL Wave Flex hebben mn voorkeur boven de oude bedrade oortjes. Niet eerder draadloze oortje gehad en ben tot nu toe erg tevreden. Ze dragen goed en geven lekker geluid. Qua gebruik kan ik ze lekker lang dragen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Pasvorm

Esmee29 27-11-2022

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Wave Flex

Ik heb dit product inmiddels 3 weken mogen testen en ben erg tevreden. Ik was benieuwd of het erg veel beter was dan mijn huidige oortjes, die ook draadloos zijn maar verder vrij basic. Vooral de mogelijkheid om op de oortjes zelf het geluid aan te passen en muziek te pauzeren of naar een volgend nummer te gaan vind ik heel erg handig. Ik gebruik ze ook wel eens 's avonds in bed om nog muziek te luisteren maar dan kun je niet met je hoofd op je zij liggen omdat ze wat uitsteken, dat ligt niet prettig. Een ander 'nadeel' vind ik dat, als je het doosje niet bij de hand hebt, je de oortjes niet zelf kan uit- of aanzetten. Je moet dus eigenlijk altijd het doosje bij de hand houden. Maar over het algemeen ben ik zeer te spreken over deze oortjes, mooi in vormgeving en goede kwaliteit!

Pluspunten

• bediening op de oortjes zelf
  • kwaliteit van het geluid is goed

Minpunten

• zonder doosje beperkte mogelijkheid
  • geen verbinding met microsoft teams gelukt

j***********@g******** 25-11-2022

Goede optie

Geschreven voor: JBL Wave Flex

Dit is voor mij de eerste set draadloze oortjes, voorheen gebruikte ik een draadloze koptelefoon. Ik ben aangenaam verrast door de geluidskwaliteit. Gemakkelijk aan te passen voor wat je wil doen (muziek luisteren, bellen, of online meetings is waar ik ze voor gebruik). De geluidskwaliteit van de geïntegreerde microfoon is ook uitstekend. Ik was wat huiverig of de oortjes gemakkelijk uit het oor zouden 'vallen', maar dit is mij nog niet gebeurd. De oortjes dragen licht en comfortabel, maar blijven goed zitten. Enige nadeel wat ik kan bedenken dat, als mijn (lange) haar over het oortje valt de oortjes soms pauzeren. Al met al een goede, niet te dure optie.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Batterijduur
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Gevoelige touch

c*********@h********** 23-11-2022

Super fijne draadloze oortjes!

Geschreven voor: JBL Wave Flex

De JBL Wave Flex in de kleur zwart de laatste tijd veel gebruikt. Wat het aller grootste pluspunt is is dat deze oortjes geen bedrading heeft. Om op te laden hoef je ze ook enkel maar in het doosje te doen, wat overigens ook heel erg handig mee te nemen is. Het geluid is zeer goed. Enigste minpuntje aan deze oortjes vind ik dat ze niet altijd even stevig in je oren blijven zitten. Maar dat is misschien ook een gewenning aan deze oortjes. Al met al een hele dikke aanrader.

Pluspunten

• draadloos
  • mooi design
  • handig op te laden
  • relatief goedkoop

Minpunten

• niet stevig in oren