Shure SE420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Shure SE420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leonar 07-09-2011
Geschreven voor: Shure SE420

Wat een teleurstelling!!
Duur, duur, duur, wel beter dan een Klipsch S4 (kan niet met scherpe s overweg), maar oooo wat een saai geluid.Het viel me op dat reviewers vaak over dezelfde typen positief zijn, die ik dan net niet goed vind (bv CNet).
Ik heb de shure terug gestuurd en heb nu gewoon een 10 keer zo goedkope Koss porta pro, die veel meel plezier geeft. Gek maar waar. Ook beter dan mijn Sennheiser van 200 euro.
De triple fi in-ears zijn de beste in-ears die ik heb gehad en raad ik wel aan, de shure echt helemaal niet.

Daniel. 22-02-2008
Geschreven voor: Shure SE420

Het heeft even geduurd voordat ik over de drempel was om zoveel geld neer te leggen voor een koptelefoon maar wat ben ik blij dat ik dat wel gedaan heb! Wat een mooi geluid.
Hiervoor de Bose Tripot gehad maar die dempte het volume te erg en bleef niet goed in de oor zitten.
Moet wel erbij vermelden dat deze oordopje van Shure een lange inspeel tijd nodig heeft een nieuwe set klinkt aan het begin echt niet zo mooi, veel hoog en weinig laag. Hierbij zijn ook 2 dingen erg belanrijk. 1 de juiste maat dopjes gebruiken (silicone of rubber) 2 de muziek moet in eenhoge kwaliteit zijn geript, 128 kbps is echt te weinig. Ben zelf naar 256kbps gegaan en nu zelfs naar 320kbps, klinkt nog mooier, meer bass bij rock muziek. De bestanden worden wel groot maar dat is het luister genot dubbel waard!

Dus als je twijfeld en je kan deze betalen, dan gewoon kopen en geef het wat inspeel tijd dan is het echt super!