AKG K330

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rnanni 05-12-2012
Geschreven voor: AKG K330

Vorig jaar (al een tijdje geleden dus) heb ik besloten eens een keer goede oortjes te kopen, niet van die dingen uit het vliegtuig ofzo. Ik heb heel lang gezocht toen ik op AKG uit kwam, mooi merk beetje als Sennheiser alleen vind ik die oortjes er persoonlijk niet uit zien. Ik ben dus maar voor de AKG K330 gegaan. Na een week ofzo kreeg ik ze binnen, zette ze aan, en ik was gelijk overtuigt! Het is voor deze prijsklasse echt een geluid van hier tot Tokio! Mooie hoge klanken en lekkere lage bass. Je kan de oortjes (bijna) vergelijken met een DR. Dre solo.

Jammer genoeg na een jaar ging er het een en ander kapot aan de oortjes, het roostertje viel eruit en wat wel heel merkwaardig was dat als ik ze ong. langer dan een uur in had kreeg ik plotseling een soort stroom door de oortjes. Soms dan gilde ik het uit, je wachtte even en daarna kon je ze weer een uurtje gebruiken.

Hierdoor ben ik wel redelijk teleurgesteld van wege de slechte kwaliteit van deze oortjes, maar aan de andere kant: zolang ik ze had, heb ik er met volle teugen van genoten! Afgezien van de kwaliteit raad ik de oortjes zeer maar dan ook zeer sterk aan!!

Sjoerd Gompie 01-09-2011
Geschreven voor: AKG K330

In eerste instantie vond ik het geluid best tegenvallen.
Wel helder en strak maar toch een beetje blikkerig.
Maar hier moet ik enigszins op terugkomen nu ik ze met de iets grotere opzetdopjes heb geprobeerd. De verhoudingen liggen nu beter, iets meer warmte.
Zoals een ander ook al schreef met de kleine opzetstukjes kunnen ze wel wat gaan irriteren.

Mooi detail een klein puntje bij de linkerdop zodat je links en rechts op gevoel kunt onderscheiden.

Sjoerd gompie 31-08-2011
Geschreven voor: AKG K330

Draagt lekker, merk er weinig van.
vorm prima beetje bling bling maar ach.
Geluid is goed en strak maar ik mis de bass.
Veel bass hoeft niet direct van mij maar de muziek mist met deze koptelefoon wel de "warmte" die ik zo belangrijk vind.
Duurzaamheid kan ik nog niet over oordelen maar het oogt degelijk.

De Philips shs4700 clip on ear geeft voor de helft van het geld mij meer plezier. Zelfs de doppen van de hema vind ik een beter prijs/kwaliteit verhouding hebben.

xMnonniix 21-04-2010

Hoi,
ik heb deze oortjes nu al meer dan een jaar en nu begin ik me er toch wel aan te ergeren. Opzich zijn de oortjes zelf super, maar van de duurzaamheid kan ik alleen maar huilen. Afgelopen week heb ik de oortjes voor de VIJFDE keer teruggebracht in een jaar. Ik heb wel elke keer nieuwe gekregen daar niet van, maar ik vind het toch vervelend dat ze zo snel stuk gaan. Dit zou natuurlijk ook aan mij kunnen liggen, maar aangezien ik met m'n vorige paar oortjes meer dan 2 jaar gedaan heb, lijkt me dat een beetje stug.

Natuurlijk zijn er ook genoeg positieve dingen te vertellen over dit paar oortjes. Ze zitten bijvoorbeeld geweldig en de muziek klinkt ook fantastisch. Soms klinkt het wat rommelig als je niet de goede equalizer hebt ingesteld, maar dat ligt niet aan de oortjes zelf. Verder vind ik het snoer ook erg fijn, het gaat namelijk nauwelijks in de knoop zitten..!

anton sinnige 28-06-2009
Geschreven voor: AKG K330

ik vind dat de oordopjes wat minder zitten omdat als je maatje s gebruikt de plastik rand van het oortje erg duidelijk te voelen is

natuurlijk ziet het oortje er super uit dat naturlijk ook betje smaak maar denk dat er niet veel zullen zijn die het niet mooi vinden

de geluidskwaliteit is echt super alleen vind ik de bass iets te overheersend denk dat dat wel is te kompenseren met de eqaliser

ik ben ook bang voor de duurzaamheid van deze oordopen omdat er weer erg dunne draden zijn gebruikt die er erg goedkoop uitzien

Inyo 09-12-2008
Geschreven voor: AKG K330

Een echte aanrader! Het geluid is echt kraakhelder!

Inhoudpakket:
- kooptelefoon
- oordopjes in drie maten
- etui

Ik gebruik ze voor mijn Iaudio D2, geweldige combinatie!