Denon AH-D2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AH-D2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

DeJosz 13-06-2010
Geschreven voor: Denon AH-D2000

Na lang zoeken en reviews gelezen toch de moed gehad om dit geld uit te geven voor deze top hoofdtelefoon. Je hoeft geen hoofdtelefoonversterker te hebben om er goed geluid uit te krijgen. De kwaliteit is echt top, het snoer is behoorlijk dik te noemen en wordt geleverd met een 6.3mm stekker die je op de 3.5mm kan zetten. Bij het beluisteren viel me al meteen een ding op wat een bas zeg subwoofer laag, als je een basshead bent net al ik dan smul je van deze hoofdtelefoon. Moeiteloos een aantal uur met de hoofdtelefoon opgezeten en me laten verwennen door topklasse geluidskwaliteit. Tevens een prima snelle levering van Hobo Hifi in Amsterdam!

Mambonummer5 30-10-2009
Geschreven voor: Denon AH-D2000

Deze koptelefoon heb ik uitgezocht op een combinatie van Comfort en Geluidskwaliteit. Beiden zijn voor mij persoonlijk helemaal geweldig; zeker in vergelijking met m'n oude setje van Philips.

Helaas is ondertussen een bevestiginsboutje voor de linkerschelp al een keer los gekomen, waardooor deze op de vloer gevallen is. Gelukkig geen schade, maar wel erg slordig voor een koptelefoon van deze prijsklasse. Kanttekening hiervoor is dat ik er wel 1,5 week mee heb rondgereisd en er ook het vliegtuig in gegaan ben. Desalniettemin behoorlijk slordig.