Behringer HPX 4000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Behringer HPX 4000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

UTR030 22-05-2009
Geschreven voor: Behringer HPX 4000

Waardeloos ding i.v.t. de prijs die je er voor betaald! Draagcomfort is echt dramatisch, hij klemt veel te erg en je merkt echt dat je een koptelefoon op hebt... Na een minuutje of 10 of 20 is het dan ook wel gebeurd en meestal zet hem ik nog eerder af.

Vormgeving is persoonlijk maar ik vind hem er best okay uitzien... niet meer en niet minder dan dat! De klipjes aan de zijkanten waarmee je de koptelefoon afstelt op de grootte van je hoofd werken prima maar lijken mij op de lanmge termijn gevoelig voor 'lam' worden. Oogt niet heel degelijk!

Geluidskwaliteit is prima, en voor de 4 tientjes die je er voor kwijt bent kan je niet veel meer verwachten m.i.

Na een week geprobeert te hebben heb ik besloten hem terug te sturen naar de webshop en voor de Stanton DJ Pro 2000 te gaan, deze is wel een paar tientjes duurder maar echt zoveel malen beter dan deze Behringer!

Conclusie: Leuk ding voor een leuk prijsje maar verwacht er niet te veel van! :-)