Sennheiser CX 350 Street II

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 350 Street II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Toon de Brouwer 21-07-2010
Geschreven voor: Sennheiser CX 350 Street II

Ben best tevreden met deze in-ears. Ze geven veel bass, zoals alle in-ears.

Wel vind ik dat de hoge tonen wat gedetailleerder mochten zijn en meer aanwezig.

eek26 28-12-2009
Geschreven voor: Sennheiser CX 350 Street II

Ik heb deze oordopjes een week over het geluid en pas comfort heb ik egt niks te klagen, maar wat er nu is gebeurt vind ik wel heel raar,
de aansluiting van de oorjes is afgebroken.Terwij ik hem gewoon in me broekzak had zitten,
dit vind ik zeer zonde van de mp3 oorjes en ik ga dus ook terug naar de winkel waar ik ze gekocht heb.
een dikke minpunt dus.
Helaas Sennheiser.

egberthofman 04-02-2009
Geschreven voor: Sennheiser CX 350 Street II

Ik gebruik de cx 350 naar volledige tevredenheid sinds een maand of 3. Hiervoor had ik zijn voorganger waarvan ik vermoed dat de interne speakertjes hetzelfde zijn. Dus qua geluid geen verbetering, maar nog altijd erg goed. Mijn audio ervaring in detail: De bekende holle klank van de lage tonen is voor de een een ergenis en de ander en pluspunt.. Ik stoor me er niet aan. Wel merk ik dat bij bepaalde EQ instellingen de midden-tot lage tonen dreigen te vervormen. De weergave van de klankbalans is keurig in orde bij standaard ipod EQ uit. Hij is ook erg degelijk, vooral bij de plug is het ontwerp sterker. Pasvorm is goed en demping van het omgevingsgeluid is redelijk wat de verkeersveiligheid (op de fiets) ten goede komt. Linker en rechter oortje zijn makkelijker te onderscheiden van ekaar. Nadeel.. onmogelijke verpakking. Kans op schade bij het unboxing ritueel.