Beyerdynamic DTX 35

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beyerdynamic DTX 35 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Luuk D 26-12-2009
Geschreven voor: Beyerdynamic DTX 35

Ik heb deze hoofdtelefoon nu al een ruim jaar in bezit en gebruik 'm toch wel dagelijks.

Het geluid vindt ik voor zulk type hoofdtelefoon erg prettig, zoals in de vorige review is de bass niet zo heel laag. Maar over het algemeen wel een erg zuiver geluid wat er uit dit klein licht 'dingetje' komt.

Zelf koos ik ook voor wit ic.m. mijn witte Cowon D2 (die inmiddels ook 2 jaar is dacht ik).

Knijpt niet zo zeer op de oren vind ik (heb vrij uiteen staande oren). (mocht het knijpen beugel even in erg heet water dopen en uit elkaar gebogen houden tot het afkoelt! (werkt prima).

Enige nadeel. laatst waren de kussentjes aan de onder kant doorgesleten. Dit omdat byerdynamics het plastic niet had afgerond (dom dom, was zo gepiept).
even naar sennheiser mailen en je krijgt kussentjes van de PMX 60 die passen erop. (koop al jaren spullen van sennheiser dus dan mag dat wel vind ik).

Al met al een leuk (licht!!) en met goed geluid voor een erg lage prijs..
Prima !~
Aanrader!

bvds 08-07-2009
Geschreven voor: Beyerdynamic DTX 35

Deze koptelefoon kocht ik voor het joggen en vanuit de aanname dat hij met gemak een beter geluid produceert dan de mij bekende maar veel duurdere Sennheiser PMX 200 van mijn zoon...
en dat klopt.

Het geluid blijft tot een behoorlijk geluidsterkte onvervormd, maar van laag moet je je bij zo'n type hoofdtelefoon niet te veel voorstellen, noem de sound maar vrij neutraal of natuurlijk. Het geluid is echter wel erg ruimtelijk te noemen.

Het draagcomfort is redelijk, je oren en hoofd moeten gewoon even wennen aan wat (lichte) drukpunten, maar het ding zit beter dan de Sennheiser. Die gaat bij warm weer erg zweterig aan de oren worden.

Wat wel van belang bij joggen is, maar misschien moet je dan weer in-ear type nemen, is windgeruis, maar die valt bij de Beyer erg mee, zeker ook weer tov de Sennheiser.

Ja, en dan de looks, en daar heeft mijn zoon gewoon een punt; of pa echt met zo'n headset wil lopen?
Idd, de Sennheiser ziet er veel strakker uit.
Maar ondertussen loop ik wel met zo'n ding; mijn shirt is niet snel genoeg, mijn korte broek ook dus dan kan dit er ook nog wel bij, toch?

Omdat ik net into Ipod ben (de lekker kleine en o zo handige 1 Gb versie in het wit) heb ik ook voor de witte DTX 35 gekozen. Dat combineert dan wel weer leuk.
Ik denk dat ik, snellend door het landschap, nu vast een bezienswaardigheid van jewelste ben....

Want wie denkt er aan een Beyerdynamic als zeer goed alternatief onder de beschikbare merken en types voor zijn mp 3 of cd speler? Laat staan dat je dan in vredesnaam aan een witte denkt???

Kortom, al met al voor de (internet)prijs met verzendkosten een heel goede koop met een zeer behoorlijk geluid en redelijk tot goed geschikt voor joggen.