Vivanco SR 95 TV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Vivanco SR 95 TV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Aafke68 10-03-2013
Geschreven voor: Vivanco SR 95 TV

Voor Sinterklaas gaf ik mijn dochters beide deze hoofdtelefoon, om daarmee voor de computer te zitten in de huiskamer.
Op zich bevielen ze prima, was het niet dat ze nu beide stuk zijn. Gelijk na het stekkertje zit een draadbreuk, waardoor ze het soms wel, soms niet deden. Na enig draaien was er dan weer geluid. Hierdoor gingen ze natuurlijk nog sneller kapot. De stekkertjes zijn aangegoten en niet te repareren. De hoofdtelefoons zijn nauwelijks verplaatst en het lijkt me een typisch geval van een 'zwakke plek'.Daarnaast zou er een snoer van 5 meter aan te zitten. Dit leek me handig voor de televisie als er veel lawaai in de kamer is. Er zitten echter snoertjes van 1,5 meter aan.