Denon AH-C551

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AH-C551 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Johann1959 03-04-2010
Geschreven voor: Denon AH-C551

Een enorm verschil met die andere oordopje die altijd uit je oor vallen of een koptelefoon.

Een geweldig geluid met superzuivere toonweergave,ik ben er echt zeer tevreden mee.

Weinig verliezen naar buiten, geen hinder aan anderen en weinig geluiden van buiten.

Ik geef geen tienen want er is altijd iets beters.

Leendert Jan 26-01-2009
Geschreven voor: Denon AH-C551

Zeer goede koptelefoon. Geweldig geluid. Diep laag. Realistisch midden. Zacht (qua toon) hoog. Zeer ruimtelijk en gedetailleerd.
Het snoer is in 2 lengten te dragen. Als je een bostzakje hebt zit het snoer in de korte versie niet in de weg.
Hij wordt geleverd met 3 maten oordopjes. Zo past er vast altijd een paar.
Je draagt deze dopjes in je gehoorgang. Daardoor komt er weining geluid van buiten naar binnen.
Ik heb eeb paar dopjes gehad van Bos. Die klinken lang niet zo goed als deze.
Wordt geleverd met een klein hardcase etuitje. Daarin kun je de dopjes veilig bewaren als je ze niet gebruikt.
Het allerbelangrijkste is echter het fantastische geluid. En ik ben een kritische luisteraar met mijn NAD audio set thuis en Vifa luidsprekers.