AKG K340

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K340 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

YELLOWMAN 10-06-2011
Geschreven voor: AKG K340

In 2009 dit product aangeschaft. Bij normaal gebruik in 2010 reeds retour omdat een dopje kapot was. Netjes een nieuwe gekregen in de veronderstelling dat dit een toevallig productiefoutje was. Nu in 2011 kan ik hem weer terug brengen met dezelfde reden. Duurzaamheid: hooguit een aantal maanden bij normaal gebruik.

Evertd 01-10-2009
Geschreven voor: AKG K340

Met de insteek meer geld uit te geven voor goede dopjes ben ik teleurgesteld. Ik heb verstand van geluid en vind veel dopjes overdreven bassig klinken bijv. CX500 van sennheiser. Deze AKG dopjes klinken gewoonweg schel en agressief en hebben te weinig laag. Ik heb ze ongeveer 100 uur laten inspelen, wat een groot verschil maakte (meer bass) maar ze klinken gewoon niet mooi, het geluid is vermoeiend. Ik wil nu de Sennheiser CX 550 gaan kopen.