Sennheiser CX 300 black Extremely small and lightweight

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 300 black Extremely small and lightweight op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jool68 01-12-2010

Ik heb ze al zeker anderhalf jaar en met de duurzaamheid zit het prima. Ik maakte me eerst ook zorgen over de dunne draadjes maar die zijn dus robuust. De dopjes zijn ook nog nooit losgeraakt. Het geluid is fantastisch en ik vind het heerlijk dat ik de muziek niet hard hoef te zetten in de trein om alleen de muziek te horen en niet het gekwebbel van medereizigers. Zelfs bij klassieke muziek met rustige stukken. Ook in het vliegtuig werken ze goed. Veel geld voor zulke kleine dingetjes maar het geld dubbel en dwars waard.

rikstam 16-06-2009

deze oordopjes nu enkele weken in het bezit (gekocht via dunnet) en ik moet zeggen wat een geweldige dingen.

Ik gebruik ze in combinatie met de gowon i-audio 2+ 8gb en ze er is een werelds verschil met de standaard dopjes.

Ook gebruik ik ze op een i-pod en ook daar komen ze veel beter tot hun recht dan de standaard dopjes.

geluid op de Gowon vind ik overigens beter klinken.