Sennheiser HD 218

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 218 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Gert123456 12-06-2012
Geschreven voor: Sennheiser HD 218

Ben sinds 1,5 jaar in het bezit van deze headphone. Maar ik heb hem al 4 keer voor reparatie op moeten sturen. Hij wordt dan niet gerepareerd, maar ik krijg gewoon een nieuwe. En toch is hij weer binnen een aantal maanden stuk. Ik gebruik hem heel normaal (gewoon mijn mp3-speler in mijn broekzak), maar blijkbaar erg slechte kwaliteit.
Verder is het een super koptelefoon. Ondanks zijn niet zo hele mooie uiterlijk, zit hij perfect en geeft hij prima geluid voor een headphone in deze prijscategorie. Hij sluit ook goed een gedeelte van de buitengeluiden af!

The Mel 04-12-2011
Geschreven voor: Sennheiser HD 218

De koptelefoon ziet er strak uit en zit voortreffelijk, maar komt wat fragiel over.
De geluidskwaliteit is uitstekend!

mrhpijl 11-01-2011

Hallo,

Ik ben ongeveer een maandje in het bezit van deze Sennheiser. Dus het werd wel tijd voor een reviewtje.

Draagcomfort een 8. De leren kussentjes met een stoffen deel in het midden zijn comfortabel.
Hij zit niet zeer strak op mijn hoofd, dat vind ik wel lekker. Maar dit is persoonlijk.

Vormgeving is oke. Als je écht een goed uitziende koptelefoon wil hebben, moet je een skullcandy hebben, maar het kan ermee door

Geluidskwaliteit is zeer goed. Mooie bas, helder geluid, prima!
Goede demping; dus geen last van omgevingsgeluiden en de omgeving geen last van jou, maar daardoor niet geschikt voor op de fiets.

Ik heb een 8 ingevuld. 8 is bij mij zeer goed, 10 is perfect. Ik zou eigenlijk nooit een 10 geven daarvoor, want het kan áltijd beter.

Kortom, in combinatie met een iPod of mp3 speler, of gewoon muziek luisteren aan de pc, is dit een aanradertje!

Gr, mrhpijl