Sennheiser HD 238 Precision

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 238 Precision op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JBSuper 04-03-2011
Geschreven voor: Sennheiser HD 238 Precision

Ik ben sinds een aantal maanden in het bezit van deze koptelefoon. Toen ik hem thuis geleverd kreeg, was het eerste wat mijn opviel dat hij op internet groter lijkt dan hij in werkelijkheid is, maar dit is geen nadeel. Het is erg handig dat er maar één draad aan zit, hoewel je er wel voorzichtig mee moet omgaan want het draad is niet bepaald dik. Het draagcomfort is erg goed, je krijgt geen pijn aan je oren als je hem een paar uur achter elkaar om hebt. Ook de kussens voor op je hoofd zitten erg goed. Het is een erg mooie koptelefoon, niet al te groot dus je valt er niet heel erg mee op. En dan de geluidskwaliteit. Ik vind voor wat je voor de koptelefoon betaalt, de geluidskwaliteit belachelijk goed. Er zit lekker wat bass in het geluid, en de tonen worden erg goed en helder weergegeven. Kortweg, dit is een absolute top koptelefoon voor degenen die niet teveel geld uit willen geven voor een koptelefoon en toch ook goede kwaliteit er voor terug willen krijgen.

Nils6L 31-05-2010
Geschreven voor: Sennheiser HD 238 Precision

Geluid is werkelijk fenomenaal. Komt in de buurt van veel duurdere modellen. Nadeel is wel dat je snel last hebt van omgevingsgeluid, en de omgeving ook van jou vanwege het open systeem.
Zit erg comfortabel, ook op een vlucht van 4 uur.
Duurzaamheid een 6 omdat ik daar nog vrij weinig over kan zeggen.