De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Quantum 910 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Tims 29-08-2023

Ongeëvenaarde ervaring qua geluid

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Heb nog nooit een betere headset gehad waarbij connecten zo vlekkeloos verliep. De headset komt in een mooie verpakking met een zacht zakje er omheen. Je krijgt veel feedback op het gehoor aan beiden kanten: of het nu voetstappen zijn tijdens een shooter of racegeluiden tijdens een rondje Zandvoort. Ja, hij is wat aan de zware kant maar dat komt door de goede kwaliteit. En als je niet meer dan 5 uur per dag achter elkaar gamed geen enkel probleem. RGB lampjes aan de zijkant zijn leuk, maar had niet perse van mij gehoeven. Dat is natuurlijk persoonlijk. Nu het geluid via de headset gaat ipv gewoon via de TV merk je pas echt het verschil van een goede headset. Zou deze zeker aanraden als je het geld hebt.

Pluspunten

• Geluid incl noisecancelling
  • Kwaliteit

Minpunten

• Headset kan zwaar aanvoelen
  • Prijs is hoog maar het wel waard

Nathan-078 06-08-2023

Geweldige headset met maar 1 nadeel

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Deze gaming headset heeft mijn verwachtingen overtroffen met zijn uitstekende pasvorm, prachtig geluid en indrukwekkende surround sound. Het slanke en ergonomische ontwerp past comfortabel om mijn hoofd, terwijl de verstelbare hoofdband en zachte oorkussens zorgen voor een langdurig comfort, zelfs tijdens uitgebreide gamingsessies. Het geluid is van topkwaliteit, met heldere hoge tonen, diepe bassen en gedetailleerde middenfrequenties, wat elke game tot leven brengt. De surround sound zorgt voor een meeslepende ervaring, waardoor ik me midden in de actie voel. De stijlvolle lichtjes voegen een leuke touch toe aan de headset en de Bluetooth-functie werkt naadloos met verschillende apparaten. Het enige kleine nadeel is dat de headset voor sommige gebruikers misschien iets te zwaar kan zijn, maar dit kan worden verholpen door af en toe pauzes te nemen tijdens langdurig gamen. Over het algemeen is deze gaming headset een uitstekende keuze voor gamers die op zoek zijn naar kwaliteit, comfort en immersief geluid.

• Goede kwaliteit
  • Confortabel

Minpunten

• Zwaar

Elena101 14-11-2022

Prima headset!

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Ik ben deze headset nu een maand aan het testen en ik ben er echt tevreden over. De kwaliteit is uitstekend, het heeft een mooi design en zit comfortabel. De oorschelpen vallen goed over mijn oren heen, het materiaal jeukt niet, en ik moet er niet echt door zweten. Er zitten ook LED lampjes in de headset verwerkt die je (met de app) kan instellen zoals je wilt, maar als je geen streamer bent draagt het verder niks bij want je ziet het toch niet als je de headset op hebt. De surround sound werkt ook via de app en werkt goed. Ik was bang dat er vertragingen zouden zijn door de dongle, maar daar merk ik niks van. Sterker nog, ik kan makkelijk het halve huis doorlopen zonder haperingen of onderbrekingen in het geluid. Ook is de bluetooth feature handig als je bijvoorbeeld tussen het gamen door wat op je telefoon wilt kijken. De batterij gaat trouwens lang mee, en je kan ook gewoon opladen tijdens het gamen. Heel handig als je het een keertje vergeet. Top ding!

Pluspunten

• Goede surround sound
  • Comfortabel

Minpunten

• ''onnodige'' lampjes

Vagelis 03-11-2022

Real life ervaring met deze koptelefoon!

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Prachtige koptelefoon voor gamen en meer, Ik heb dit product ontvangen om te testen en ik ben helemaal verliefd! Als eerste is deze erg mooi en luxe verpakt. Er zit zelfs een mooi hoesje bij. De doos is erg compleet en op het eerste oog zie je al behoorlijk veel. De hoofdtelefoon licht op in verschillende kleuren. Bij ons thuis wordt er veel gegamed, Ik kan hier echt mee genieten, het geluid wordt unreal wanneer deze is aangesloten met AUX. mijn vriendin heeft de Bluetooth optie ook geprobeerd en deze werkt prima! Er zit ook een Bluetooth dongle bij. In het algemeen vind ik de geluidskwaliteit prima en zeker noise cancelling. Deze hoofdtelefoon voegt echt iets toe aan de gehele ervaring. Het enige minpuntje is misschien het gewicht van de koptelefoon, voor mijn vriendin was deze iets aan de zware kant. Ik had hier niet zoveel last van. De bas was iets aan de hoge kant maar niks om over te klagen. De batterij werkt mee zolang je deze optijd oplaad.

Pluspunten

• Design is modern en luxe
  • Noise cancelling werkt goed
  • Prachtige verlichting
  • Makkelijk te gebruiken
  • Mooi geluid, fijne ervaring

Minpunten

• Gewicht koptelefoon, doet na een tijdje pijn
  • Batterij gaat niet heel lang mee
  • Bas staat iets te hoog

Stef 02-11-2022

Geluidstopper

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Ik ben erg tevreden met de JBL Quantum 910. De headset voelt zeer degelijk aan. Je krijgt er ook een handige opbergtas bij zodat de headset goed kan bewaard worden. Wat voor mij iets beter kon, is de beschrijving. Als je alle mogelijkheden van de headset wil kennen, dien je de handleiding online op te zoeken. Er zijn ook vele knopjes aanwezig waardoor je in het begin dikwijls verkeerd bent tijdens het bedienen van de headset. Wat ik zeer goed vind, is de geluidskwaliteit. Het geluid is zeer goed zonder dat je je hoeft de verdiepen in de verschillende geluidsinstellingen. Dit kan je doen door de headset op de PC aan te sluiten. De headset werkt enkel draadloos op de PC, Playstation en Nintendo Switch. Dit was voor mij niet onmiddellijk duidelijk. Ik game voornamelijk op de Xbox en daar kan je de headset enkel met kabel gebruiken. De toetsen op de headset werken dan niet meer, je moet het geluid dan instellen via het menu van XBOX zelf. Over het algemeen ben ik zeer tevreden. Ik kan deze headset dus vooral aanraden aan Playstation of PC gamers.

Pluspunten

• Geluid
  • Kwaliteit
  • Noice Cancelling

Minpunten

• Handleiding
  • Connectiviteit met XBOX

m********@h********** 29-10-2022

Geen aanrader. Opgeblazen bass en korte batterijduur

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Geen aanrader. Goed voor fps maar niet voor muziek luisteren. Bass is snel opgeblazen

Liveonstreamwithme 26-10-2022

Kan beter, betere kwaliteit voor soortgelijke prijsklasse

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Design van deze koptelefoon is echt top, met de rgb mogelijkheden kan je vette effects hebben. Wel begint het na een paar uurtjes pijn te doen. Voor gaming is het echt de perfecte telefoon. In shooters hoor je precies waar iedereen zit en geluid is duidelijk. De koptelefoon heeft een bass boosted optie, deze raad ik absoluut niet aan. Enige vorm van bass qua muziek luisteren geeft een hele distorted geluid, wat best jammer is aangezien er dus een bass boosted optie, nutteloos dus eigenlijk. De batterijduur claim van 35uur is trouwens ook niet waar. Met rgb uit heb je een duur van 4/5uur, op 100% charge.

Pluspunten

• RGB verlichting in de zijkant
  • top voor fps

Minpunten

• korte batterijduur
  • slechte kwaliteit geluid voor muziek

RonaldHK 24-10-2022

Super aanrader

Geschreven voor: JBL Quantum 910

We hebben deze koptelefoon nu 3 weken in huis en zijn er zeer gelukkig mee.
Hij zit heerlijk op je hoofd, geen vreemde druk punten of belasting. Dat vind ik belangrijk.
De draadloze koppeling is prachtig, niet dat vervelende draadje dat bij het fanatieke gamen in de weg zit.
Geluid en microfoon zijn van top kwaliteit.
De batterij is bij ons (na uren gamen) nog niet leeg gegaan, dus dat is super.
De gave verlichting geeft de hoofdtelefoon nog een extra boost in aanzicht.
De kids vinden dat helemaal gaaf.
Aanrader

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draadloze verbinding
  • Verlichting

Rik1982 23-10-2022

Mooie gaming headset

Geschreven voor: JBL Quantum 910

We zijn enthousiast over de JBL Quantum 910 Wireless, een mooie gaming headset. Er zitten veel features op zoals head tracking en noise canceling. De noise cancelling werkt best wel goed. Handig met mijn twee kids! Via de JBL QuantumENGINE op je computer heb je gigantisch vele instellingen. USB-C-dongle/adapter is erg handig plug in en go! De headset voelt stevig en is gemaakt van goed materiaal. Wat dan ook denk ik mijn enige minpuntje is dat die best zwaar is. Hij zit lekker goed afsluitend en zacht om de oren. Mijn kinderen vinden voor het licht aan de zijkant van de headset helemaal leuk! Het geluid is mooi en heel realistisch.

Pluspunten

• super geluid
  • enorm veel opties

Minpunten

• best zwaar

b***************@l****** 22-10-2022
Geschreven voor: JBL Quantum 910

Niet alleen voor de looks en her feit dat deze draadloos is. Maar de boxen zijn zoals alle jbl toestellen perfect. En dan blijkt hij in de praktijk nog beter dan verwacht!

foreverdream 20-10-2022

Top koptelefoon

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Wat een mooi geluid komt hier uit zeg, boven verwachting .De koptelefoon is aan de prijs maar doet wel aan alle verwachtingen . De noise canceling werkt perfect, this heerlijk rustig om me heen. Als je muziek luistert lijkt het of je bijvoorbeeld bij het concert bent, echt heel bijzonder .De kop telefoon word keurig verpakt in een doos geleverd met voldoende bescherming. Ook krijg je er een gratis opberg tas bij zodat je de koptelefoon goed en stofvrij kan opbergen. De batterij gaat lang mee van deze koptelefoon. De lampjes aan de zij kant kun je persoonlijk instelling via de app. Ontzettend leuk.. Mocht je nou niet van die lampjes houden kunnen deze natuurlijk ook worden uitgezet. Ik het begin vond ik het wel lastig om de knopjes te leren kennen, ik vind het slecht te zien waar ze precies voor dienen dus dat is in het begin even wennen. De koptelefoon is wel aan de zware kant, maar zit wel heel lekker.

Pluspunten

• Heel mooi geluid
  • Je hoort niks van de omgeving

Minpunten

• Hij is wat zwaar
  • Knopjes eerst leren kennen.

gallow 20-10-2022

JBL Quantum 910

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Hele fijne koptelefoon met veel mogelijkheden. Het feit dat hij draadloos is is al en pluspunt, er zit voile canceling op die aan en uit kan. Je kan het geluid veranderen de lichtjes die aan de zijkanten zitten kunnen ook aan of uit via de app op de pc hij is gewoon heel erg prettig in gebruik

Pluspunten

• Geluid
  • Draadloos

suleyman19 19-10-2022

Erg goede koptelefoon met uitstekende geluidskwaliteit

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Ik heb dit product nu een week en ben erg tevreden over de hoge kwaliteit van het geluid. De koptelefoon geeft echt een ruimtelijk geluid. Tevens zit de koptelefoon goed op je hoofd en heb ik er ook bij langdurig gebruik geen last van ondervonden. Enige minpunt tot nu toe is dat hij wat zwaarder is dan de gemiddelde koptelefoon.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Zit erg goed op je hoofd

Minpunten

• Zwaarder dan de gemiddelde koptelefoon

muizemiepje 19-10-2022

erg fijn koptelefoon

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Ik heb deze koptelefoon nu al een weekje in gebruik en ben er erg blij mee. Als je het product uitpakt zie je al meteen dat het een high end koptelefoon is.
Hij komt in een speciale stoffen zak zodat je hem goed kan opbergen als je hem niet gebruikt. Er zitten diverse aansluitingen bij zodat je hem altijd wel kan aansluiten op het apparaat waar je het voor gebruikt.
Er komt ook een soort oordopje van foam mee, die moet je gebruiken om de microfoon mee te calibreren voor het eerste gebruik.

Het is vrij makkelijk op te zetten en de ledlichten in de koptelefoon zien er erg mooi uit. Hij sluit mooi aan op mijn oren en het geluid is enorm goed. Ook de microfoon pikt het geluid goed op, en het hij heeft de handige functie waar je de microfoon omhoog kan duwen als je hem niet gebruikt en dan neemt de microfoon ook geen geluid op. Superhandig in gesprekken waar je niet jezelf steeds wilt dempen of je gewoon niks wilt zeggen.

De batterij gaat lang mee en de noise control is erg goed en makkelijk te gebruiken. Alle geluidsopties zijn aan te passen in de jbl app die je kan downloaden.

Ik ben er erg tevreden mee!

Pluspunten

• goede pasvorm
  • goed geluid

Minpunten

• erg duur

Mezeman 19-10-2022

Top product

Geschreven voor: JBL Quantum 910

Het is een top product hij sluit echt goed af en je hebt daardoor geen last vn de omgevingsgeluiden met gamen hoor je de geluiden van het spel alsof je er midden in zit. Ook voor het werk kan ik hem gebruiken doordat hij goed afsluit hoor ik de klanten prima en zij kunnen mij ook goed verstaan

Pluspunten

• Sluit goed af
  • Goed geluid

Minpunten

• Wat zwaar op je hoofd