Philips SHB6102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB6102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

wiegerb 14-01-2009
Geschreven voor: Philips SHB6102

Ik ben de trotse eigenaar van deze Bluetooth headset .
heb hem nu 3 maanden in bezit en heb er nog helemaal geen problemen mee gehad , het draagcomfort is goed en het geluid kwaltiteit nog veel beter .
Ik heb hem aangesloten op me LG en kan daarom de knoppen die op de rechterkant makkelijk besturen en heb hiervoor me telefoon niet nodig.
1 nadeel is als je belt moet je hem vrij zacht zetten want anders horen de bellers aan de allemaal een enorme ECHO want de microfoon is te dicht bij de speakers geplaatst.
verder zat er ook een bluetooth screamer bij voor in de stereo of computer deze is wel vrij snel leeg maar die kan je ook gewoon aan het stroom laten en als je die heb ingeschakeld kan je geen muziek meer luisteren maar de headset functie blijft werken.
Ik vind het raar dat zulke mooie gadsets hier nog niet echt zijn ik heb deze dan ook via E bay gekocht want in nederland kennen ze het niet terwijl er wel een nederlandse handleiding bij zat.

Kort samen gevat :

geen draad
hoef niet steeds je telefoon of mp3 ge pakken voor next track
zeer mooi geluid
ligt en comfor tabel
10 meter ontvangst ( in open ruimte )

dave1474077 07-05-2008
Geschreven voor: Philips SHB6102

ik heb deze koptelefoon gekregen voor me verjaardag en ik vind hem egt super.
Alles werkt goed geluidskwaliteit is ook super
top apperaat!

Winneke 02-03-2008
Geschreven voor: Philips SHB6102

Paar dagen in gebruik en moet zeggen dat de kwaliteit van het geluid bij het afspelen van muziek geweldig is maar het geluid bij het bellen wat blikkerig is.
Verder is de bediening makkelijk en het verbinden gaat ook snel en redelijk makkelijk. Je moet het even doorhebben. Eerst je mobiel dan de rest !
Leuke hebbedingetje.

roland25 28-12-2007
Geschreven voor: Philips SHB6102

Het leek zo mooi, combinatie van telefoon en muziek. Echter, na enkele maanden kwam er een brom in de luidsprekers en tegelijkertijd gaven bellers aan dat ik een geluid als in een lege emmer produceerde. Veel echo dus
Meerdere malen de website van Philips geschreven met....juist geen enkele reactie. Servicenummer gebeld klachtennummer gekregen, zou terug gebeld worden en....inderdaad geen reactie. Meerdere keren gebeld, aardig gedaan, boos gedaan. Niks helpt. Het enige wat met weet te produceren is:ach het klinkt zo slecht nog niet...
Nu is het ding meer als een jaar oud en heb ik waarschijnlijk geen verhaal meer.
Voor mij heeft Philips voorlopig afgedaan.