Sennheiser HD 418

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 418 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

carlo55 14-02-2010
Geschreven voor: Sennheiser HD 418

Het eerste wat me opviel waren de grote "schelpen" Logisch als je voor OVER het oor kiest. Maar desondanks past hij maar net over de oren.??De draad is vrij dun.Of hij daardoor gevoeliger is voor breuk??.De internetwinkel waar ik hem kocht geeft twee jaar garantie (hopelijk ook op draadbreuk).Hij sluit omgevingsgeluid goed af.
Bij een hogere bitrade hoor je direct het verschil en daarom is het een goede keus Ook de equalizer instelling kan van invloed zijn.Voor € 990 heb je trouwens ook een Sennheiser, moet ik me toch eens laten voorlichten wat het verschil behalve de prijs.

Anoniempje911 07-12-2009
Geschreven voor: Sennheiser HD 418

Ik heb hem eergisteren binnen gekregen. Hij zit goed, geluid is goed en de vormgeving is goed.
Niks op aan te merken.