Sennheiser HD 408

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 408 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

A.P. Boekelder 11-08-2012
Geschreven voor: Sennheiser HD 408

Prima koptelefoon. Elke dag in gebruik, ben internet DJ.
Zit ook voor langere tijd zeer comfortabel.
Prima geluid in alle genres.
Alleen het snoer had van mij wat langer gemogen voor wat meer bewegingsvrijheid (kan slecht stil zitten op muziek)

eschalm 25-11-2011
Geschreven voor: Sennheiser HD 408

De bas klinkt inderdaad erg overdreven. Dit irriteert vrij snel. Daarnaast voelt de hoofdtelefoon aan als oorwarmers

casplantje 16-07-2010
Geschreven voor: Sennheiser HD 408

Degelijke constructie, redelijk stevig snoer. Goedkope plastic verpakking die je met moeite open krijgt.

De koptelefoon zit comfortabel op de oren en is licht genoeg om volledige bewegingsvrijheid te behouden.

De geluidskwaliteit is aan een kant goed; goede dynamiek, rijke klank.
Helaas is de bas overdreven dik waardoor de koptelefoon voor veel genres(vooral met akoestische instrumenten) niet geschikt is.

Als je van een vette bas houdt, is dit een zeer geschikte koptelefoon, anders moet je dit ding echt niet nemen.