De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Quantum 910X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

TPN 17-07-2023

Perfecte headset!

Geschreven voor: JBL Quantum 910X

De JBL Quantum 910X mogen testen en wat een geweldig ding! Altijd al gebruik gemaakt van een headset met snoer, maar bluetooth is puur genot. Ik maak dagelijks meerdere uren per dag gebruik van een headset, dus een goede headset is van groot belang. De koptelefoon is wel wat zwaarder als dat ik gewend ben, maar hij zit veel beter en is goed af te stellen op je hoofd. De headset is draadloos en dus op accu. Hier had ik mijn vragen over de accuduur van de headset, maar ook dit is lang genoeg. De headset heeft perfect geluid en via de JBL app kan dit geluid nog beter instellen. De noice-cancelling op deze headset werkt ook uitermate goed! Geen last meer van geluiden buiten of in huis.
Kort omschreven: Wat een geweldig ding!

Pluspunten

• Goed formaat
  • Goed geluid
  • Functies

Minpunten

• Wat zwaarder
  • Microfoon niet te verwijderen

ABAL 13-07-2023

Strakke en multifunctionele gaming headset

Geschreven voor: JBL Quantum 910X

Strakke, fijne en multifunctionele gaming headset. Het ziet en voelt stevig en kwalitatief goed aan. Formaat/grootte is prettig en voelt comfortabel aan tijdens het gamen. Met name als je lange gamesessies hebt, moet het niet gaan irriteren. Dat is gelukkig bij deze gaming headset niet het geval. Persoonlijk vind ik de gaming headset net iets aan de zwaardere kant qua gewicht. De active noise cancelling doet zijn werk goed en de RGB verlichting komen ook goed tot hun recht. Erg tevreden over deze gaming headset.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Active noise cancelling

Minpunten

• Iets aan de zware kant

Jordyvanpelt 10-07-2023

Wow wat een goed geluid.

Geschreven voor: JBL Quantum 910X

Wow wat een goed geluid heeft deze koptelefoon. Hij heeft ook super veel handige functies. Deze koptelefoon is echt een aanrader als je van schooter games houd. En als je er geen hebt kan je ze toch spelen met de maand Xbox game pass die er bij zit. Tussen de 200 en meer games zit vast wel iets tussen voor jou. Ook is hij heel fijn bij andere consoles en systemen. Het is een kleine stick die alleen in de aansluiting gestoken hoeft te worden. Het kan usb zijn maar er zit ook een opzet stuk voor usb-c bij. Ik vind die vooral heel fijn om mee op de Nintendo Switch te spelen. Alleen het jammere is dat hij onder aan uitsteekt. Om je switch dan op de kick stand te zetten lukt dus niet. Voor online gamen met vrienden is de koptelefoon ook heel goed. De microfoon is volgens mijn vrienden heel goed en ik kan hun ook goed horen. Met de functies op deze koptelefoon heb ik een grote voor sprong en kan ik dus goed winnen van mijn vrienden.

Pluspunten

• Functies
  • Goed geluid
  • Goede microfoon
  • 1 maand Xbox game pass

Minpunten

• Stick steekt uit
  • Zwaar

WonderWoman 08-07-2023

Stoer design

Geschreven voor: JBL Quantum 910X

Je hebt geen bekabelde headset meer nodig
Deze draadloze headset levert nauwkeurige, dubbele ruimtelijke audie, waarmee je andere spelers razendsnel kunt verslaan. De geïntegreerde hoofdtracking houdt je volledig in de actie, terwijl de headset perfect werkt met Xbox, PlayStation, Nintendo Switch en pc.
Met de draadloze verbinding zonder vertraging kun je moeiteloos met je team communiceren. De Active Noise Cancelling zorgt ervoor dat je zonder afleiding kunt spelen, zelfs in rumoerige omgevingen. Met de accu kun je urenlang gamen en indien toch nodig kun je hem opladen tijdens je marathonsessies. Bovendien is bij deze headset Ook aandacht besteed aan een design met een goede ergonomische pasvorm. Die ook nog is comfortabel zit, waardoor je eindeloos kunt blijven gamen zonder ongemak.
Je kunt je volledig concentreren op je gameplay zonder afleiding,

Pluspunten

• Comfort
  • Ergonomische pasvorm
  • Geluid
  • Diverse nuttige functies
  • Ingebouwd licht systeem

Minpunten

• Voor een vrouw wat lomp
  • Niet geschikt voor kleine oren
  • Test microfoon paste niet ivm kleine oren
  • Beperkte uitleg/instructies