Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL LIVE FLEX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Aksiram 22-07-2024

JBL oortjes een echte aanrader

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Deze oortjes mocht ik testen. Heb ze net een paar dagen in het bezit en vind het nu al helemaal geweldig.
De oortjes zaten in een luxe verpakking en waren ook zeer stevig verpakt. Een hele mooie blauwe kleur en het design van de oortjes en doosje zijn zeer mooi.
De oplader heeft een opvallende oranje kleur. Dit is zeer handig want zo herken je deze lader altijd. De oortjes zitten goed en stevig in de oren en blijven goed zitten als je je beweegt. Wel vond ik het een beetje onduidelijk omschreven wanneer de case vol was of leeg. Hij laad snel op en kan er erg lang mee doen.
Deze oordoppen vind ik echt een aanrader!

Pluspunten

• zitten goed in de oren
  • mooie kleur

bibi2622 19-07-2024

Mooie luxe oortjes met mooi geluid

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik heb deze oortjes mogen testen. Als eerste wil ik noemen dat als je het pakketje openmaakt dat het er heel mooi en luxe uitziet. Ik had geen enkele moeite om de oortjes te koppelen. Het geluid is echt heel mooi, ook een goede bas erin. Voor mij was het erg afwachten hoe goed de oortjes blijven zitten aangezien ik (denk ik) kleine oren heb en alle eerder gebrobeerde oortjes er bij mij altijd gelijk uitvallen. Ik moet zeggen ze blijven best goed zitten. Je moet ze wel een kwart slag naar voren draaien, dan zitten ze vaster. Ik kan er mee wandelen en bijvb de huishouding doen en zelfs wat dansen terwijl andere oortjes er gelijk bij mij uitvallen bleven deze zitten. Als je je kaken veel beweegt bijvoorbeeld met eten of gapen of als je er mee zou gaan hardlopen dan vallen ze er wel uit bij mij. Er zit ook een app bij waarmee je het helemaal naar je eigen kan maken. Ik moet zeggen ik ben blij verrast en vind ze top!

Pluspunten

• mooi design
  • mooi geluid

Minpunten

• niet voor hardlopen

s*****@g******** 19-07-2024
Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik mocht de JBL live flex oordopjes testen en wat een feestje was dat!
Na het installeren van de app JBL Headphones kun je meteen aan de slag.
Het installeren en koppelen met Bluetooth gaat snel en makkelijk. Ik gebruik een iPhone en ook daarmee werkt alles goed.
De oordopjes zitten fijn, je voelt ze bijna niet zitten. Ook met wandelen en fietsen blijven ze goed zitten.
Het geluid is top! Via de app kun je de tonen e.d. instellen.
Ook bellen gaat prima, het geluid is ook dan goed en ook de andere persoon kan jou goed verstaan.

Ik zou de JBL live flex zeker aanraden!