De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon PerL Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

PetraD83 14-06-2024

Prachtige in-ears

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Zeer tevreden, prachtig geluid. Goede belfunctie, makkelijk mee te sporten.
De installatie verloopt makkelijk via de app. Nadeel is dat je wel opnieuw moet inloggen als je de app wil gebruiken. Design moest ik even aan wennen maar is wel heel mooi. De oortjes passen prima in mn oren en er zitten extra opzetstukken bij. De batterij vind ik ook lang meegaan en het is erg prettig dat hij de connectie behoud met je apparaten. Zeer makkelijk schakelen tussen laptop en telefoon.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Lange batterijduur
  • Geweldig geluid

Minpunten

• App opnieuw inloggen bij gebruik

s***********@x******** 13-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

De earbuds zijn gemakkelijk in te stellen met behulp van de app. Met behulp van het vlot te maken persoonlijke gehoorprofiel klinkt het geluid een stuk beter. Ook de bas klinkt extra goed met behulp van immersie modus. Er zijn genoeg pasvormen meegeleverd om een goede pasvorm te kiezen. Let op, de app heeft een pasvorm test die niet goed werkt. Ik had een pasvorm geselecteerd waarvan werd gezegd dat deze goed paste, maar de noise cancelling werkte toen niet goed. Na het kiezen van een andere pasvorm die ook door de test als goed werd beoordeeld, werkte de noise cancelling een stuk beter. Op het moment dat je de omgeving wel goed wilt horen is de social mode een goede optie. In deze mode kan je prima gesprekken voeren. Er is genoeg batterijduur voor lange treinreizen, zeker in combinatie met een opgeladen case. Je kan de earbuds gemakkelijk personaliseren en bedienen met de uitgebreide aanraakbediening. Dat twee apparaten tegelijk kunnen verbinden vond ik echter onhandig.

liesvan88 13-06-2024

Mooi en goed geluid

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Het geluid van de oortjes is erg mooi en goed en de installatie gemakkelijk

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gemakkelijke installatie

Minpunten

• Onhandiger met bellen

k******@h********** 12-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

Het geluid was super bij het beluisteren van muziek. Dit is tevens naar eigen wens af te stemmen via de app van Denon. De telefoongesprekken zijn helder en hij maakt snel verbinding met het apparaat waar je hem mee hebt gekoppeld. De noise cancelling was niet optimaal maar dat vond ik persoonlijk niet erg. Het was wel even zoeken naar de juiste formaat earplugs. De bediening is ook via de app af te stellen naar eigen wens wat ook erg handig is. Kortom zeer tevreden.

manthissa 12-06-2024

Geweldige kwaliteit die Denon PerL Pro

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Heel blij dat ik de geweldige Denon PerL Pro mocht testen. Wil ik nu echt niets anders

Pluspunten

• Geluid
  • Kwaliteit
  • Gemak

Minpunten

• Doosje dat te makkelijk open gaat

f*********@h********** 11-06-2024

Comfortabel en top geluid

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Deze prachtige earbuds van Denon heb ik ontvangen om te testen. Ik heb ze nu al een aantal weken in gebruik. En... ik kan niet meer zonder! De kwaliteit van het geluid is geweldig. De earbuds zien er mooi uit qua design en het draagcomfort is prettig. Onder verschillende omstandigheden blijven ze goed in mijn oor zitten. Dat maakt dat ik ze kan gebruiken tijdens het wandelen én sporten of als ik rustig aan het bellen ben. Door de goede noise cancelling kan ik ongestoord genieten. De mogelijkheden van de bijbehorende app zijn handig en hierdoor kan ik het perfect naar mijn wens instellen. Dat vind ik pré! De oordopjes gaan ook lang mee qua batterij. Dus Ik ben heel blij met deze earbuds.

Pluspunten

• Geluid
  • Pasvorm
  • Noise cancelling

r*********@h********** 10-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

De eerste indruk was mooi, daarom wilde ik meedoen aan deze test. Na het instellen en het gebruiksklaar maken ben ik erg te spreken over het geluid die uit deze earbuds komt. Ook het persoonlijk instellen op je gehoor, zorgt voor een optimale muziek ervaring. Het instellen op de app was erg makkelijk en de bediening gebruiksvriendelijk.

WendyBlogt 10-06-2024

Goed persoonlijk af te stellen earbuds

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Bij het testen van het product vond ik het in het begin lastig om de goede dopjes te vinden zodat de earbuds fijn zaten. Toen ik de goede had zaten ze erg fijn. Ze lijken wat groot maar als ze in je oor zitten zijn ze erg plat. de batterijduur is erg fijn en ze gaan erg lang mee.

De app helpt je op een makkelijke manier om de functie van de knoppen in te stellen, zo kun je makkelijk een gesprek opnemen, wisselen tussen Social mode de noisecancelling. Deze werkt erg goed en zorgt dat je zonder afleiding kunt werken. Door de app kun je de earbuds ook makkelijk bij 2 apparaten tegelijkertijd gebruiken. Ik heb de earbuds tijdens kantoorwerk, het wandelen en in een speeltuin gebruikt en ik vind het een aanrader.

Pluspunten

• lange batterij duur
  • Makkelijk te personaliseren met app
  • goede noise cancelling

m**********@h********** 10-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

De Denon PerL Pro earbuds heb ik mogen testen en bevallen mij zeer goed. Bij ontvangst valt direct op dat het design erg goed is, net als we van Denon producten gewend zijn. Er wordt een laderbox meegeleverd en extra dopjes om de pasvorm aan te passen, deze zijn wel nodig maar bieden voldoende mogelijkheden. De accuduur van de dopjes is uitstekend. De noise canceling functie werkt goed, beter dan ik ben gewend van oordopjes van andere merken. Ook erg prettig dat er twee apparaten simultaan kunnen worden aangesloten en je zo bereikbaar bent voor een telefoongesprek terwijl je een film kijkt op een tablet. Een aanrader.

Heiditest 09-06-2024

Super geluids ervaring

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik mocht dit product uittesten. Ik had hoge verwachtingen die voor een groot deel waarheid zijn geworden. Mooie vormgeving en geweldig gehoor. Het geluid kan met behulp een app gepersonaliseerd worden. En dan is het echt goed, super goed!!!
De noise cancelling was oke, niet alles was weg, wel gedempt. De pasvorm was zoeken, het lukte niet helemaal perfect voor mijn oren

Pluspunten

• Geluid
  • Fijne stap voor stap begeleiding in app

Minpunten

• Pasvorm

Dennis 30-11-2023

Super geluid, veel opties

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik heb de Denon-oordoppen een maand lang getest en ben overwegend positief. De geluidskwaliteit is uitstekend, vooral na het personaliseren via de app. Het gebruiksgemak en de naadloze overschakeling tussen verschillende gebruikersprofielen zijn indrukwekkend. De noise cancelling is effectief, maar de 'social mode' vind ik minder nuttig en vervormt het geluid onaangenaam.

Qua pasvorm zijn er veel aanpasopties, maar voor iemand met kleine gehoorgangen zoals ik, kan de pasvorm na een tijdje oncomfortabel worden. Tijdens activiteiten zoals hardlopen blijven de oordoppen goed zitten, al is de noise cancelling dan minder effectief.

Al met al ben ik tevreden, vooral vanwege de geluidskwaliteit. De pasvorm kan echter voor sommigen een punt van aandacht zijn.

Pluspunten

• geluids kwaliteit
  • Persoonlijk gehoor profiel
  • goede noice cancelling

Minpunten

• pasform minder bij kleine gehoorgang

Maria 24-11-2023

Mooie in-ear headphone met geweldig geluid

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik gebruik deze in-ear headset ondertussen al ruim een maand, ik mocht deze kopen om te testen. Deze oortjes zijn mooi vormgegeven (echt even anders dan veel andere modellen die je ziet), iets wat ik wel kan waarderen. Het geluid is super, dat heeft mij echt verrast. Na het instellen van mijn geluidsprofiel op de app merk je ook echt dat het geluid nog beter klinkt. De touchfuncties werken goed, reageren snel. De noise cancelling werkt ook prima - hardere geluiden zijn nog wel licht te horen, maar dat mag geen naam hebben. Ook de batterijduur is ruim voldoende. Aan het begin heb ik wel even wat moeten 'zoeken' om het juiste extra opzetstukje te kiezen waarmee de oortjes het beste in mijn oren blijven zitten. Er zijn voldoende opzetstukjes meegeleverd waardoor er voor iedereen wel een goed passende vorm bij zit. Dit zijn dus echt gave oortjes als je het mij vraagt met een hele mooie luisterbeleving.

Pluspunten

• mooie geluidskwaliteit
  • mooi design
  • accuduur
  • geluidsprofiel via app

Minpunten

• even zoeken naar juiste pasvorm

Vaya_1 04-10-2023

Zuiver geluid overaal

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik was erg benieuwd naar deze oortjes en mijn verwachtingen zijn groot.
Het vorm is mooi. Het mogelijkhid om aan te passen voor verschillende type en grote oorschelpen is super handig. Oortjes zitten in een case en kunnen zelfs draadloos opgeladen worden voor behoorlijke korte tiijd.
Installeren van de de bijhorende app op je telefoon is makkelijk en instellen is redelijk simpel.
Geluid is geweldig. Ben echt onder de indruk. Muziek luisteren is een genot en je hebt geen last van de omgevings geluiden.
Wat betreft de prijs-kwaliteits verhouding heb ik mijn twijfels.
Op dit moment geniet ik nog van mijn muziek.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • snel opladen

b**s@k**e.nl 02-10-2023

Mooi geluid, naar doorslag in nadelen bij deze prijs!

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik heb deze oortjes enkele weken mogen testen. Ik heb mij daarbij afgevraagd: zou ik deze oortjes als ze daadwerkelijk van mij waren (veel) gaan benutten, op of tijdens mijn werk bijvoorbeeld (waar ik veel bel, maar waar ik ook veel voor onderweg ben wanneer ik naar muziek luister). En ga ik ze dan voortdurend in en weer uit doen, of beoog ik ze dan in te laten zitten.

Allereerst: het geluid van deze oortjes is prima! Een persoonlijke ervaring ook, wanneer je via de app met enkele tests jouw optimale voorkeuren kunt configureren. Ook top dat je die app niet voortdúrend nodig hebt, maar dat de oortjes via in te stellen aanraak commando's (ook dit dus te personaliseren) door middel van (dubbel)tikjes direct te bedienen zijn.

Die voordelen wegen voor mij echter niet op tegen de nadelen: het draagcomfort vind ik daarbij het grootste struikelblok. Ik heb de verschillende opzet stukjes uitgeprobeerd. De kleinste waren de beste, maar a) heb ik geprobeerd daarmee te joggen en had ik voortdurend het gevoel (en geregeld ook de ervaring) dat de oortjes uit vielen. Ook vind ik ze nogal groot en opvallend. Dan, wanneer je ze in hebt, voer je een gesprek toch altijd een beetje "gedempt", zelfs zonder muziek aan. En tot slot: ik had eigenlijk altijd wel last van pijn aan mijn oren, ook als ik de oortjes slechts korte tijd in had. Conclusie: daar wil je dus eigenlijk geen 350 euro voor betalen!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Te personaliseren
  • Mooie oplaadcase
  • Aanraak bediening

Minpunten

• Te duur
  • Draagcomfort (pijnlijk!)
  • Dempt gesprekken
  • Te groot

m**g@h**l.com 30-09-2023

Mooie headphones maar wel duur

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik heb deze headphones mogen testen en wat aangenaam verrast door het geluid! Het is volledig te personaliseren via de app en dan is het geluid echt uitstekend! Installeren van app en koppelen met apparaten gaat ook er gemakkelijk. Draagcomfort is uitstekend, ik heb de kleinste tips gebruikt (er zitten 3 soorten bij), deze gaat er makkelijk op wat ik ook wel eens anders meegemaakt heb, ik vind ook het design mooi. Ze zitten redelijk vast in je oren maar ik ben toch altijd bang om er 1 kwijt te raken en dat is ook gelijk voor mij weel een pijnpuntje want de prijs vind ik echt hoog. Het opladen is echt een eitje, je laad de case op en zodra je ze terug in de case doen laden de headphones zelf ook op, ik heb ze niet zomaar leeg kunnen krijgen! Je kan ze ook individueel gebruiken want ik super makkelijk vind, bij fietsen of lopen gebruik ik er altijd maar 1 vanwege veiligheid, zo blijft er altijd 1 opgeladen en kun je wisselen. Bediening op de headphones is ook makkelijk, reageert niet supersnel maar dat is een kwestie van wennen. Aan de verpakking is ook echt aandacht besteed, ziet er netjes uit en ook duurzaam. App is in het Engels maar duidelijk, als doorklikt naar de handleiding is deze wel in het Nederlands. Kortom ik ben erg tevreden maar ik vind de prijs heel erg pittig.

Pluspunten

• geluid
  • gebruiksgemak
  • design

Minpunten

• prijs

d**l@l**e.nl 29-09-2023
Geschreven voor: Denon PerL Pro

het zijn super mooie oortjes. Het design is mooi en zitten fijn in je oor. Er zitten extra stukjes bij om hem zo passend mogelijk te laten zitten in je oor. Het geluid is super goed en mooi, en je kan hem aanpassen na je eigen oren wat ook super fijn is. Enige minpunt is de prijs. Als je ziet wat je kan kopen voor minder geld en net zulk goed geluid: prijs/ kwaliteit verhouding is uit balans met deze oortjes. Verder voor het design, het geluid en gebruiksgemak geef ik de oortjes een 9. En hij is makkelijk te connecten met je telefoon.

Capes 29-09-2023

Hogere segment draadloze in-ear met ongeëvenaard geluid!

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik heb deze nieuwste Denon Perl Pro wireless in-ear de afgelopen 2 weken mogen testen en heb mooie en minder mooie ontdekkingen gedaan.

Deze Denon in-ears zien er uit als grote manchetknopen en zitten in een stevige keurige case waar ze snel in opgeladen kunnen worden zonder direct aan de stroom te leggen. Zo kan je ongelofelijk lang genieten. In de verpakking zitten 5 verschillende eartips dus voor alle verschillende maten oren is een juiste eartip. Daarnaast zijn er 2 verschillende vormen voor je gehoorschelp om de perfecte fit te vinden. Uiteraard zit er ook een kleine USB oplaadkabel bij om de case op te kunnen laden.
Om te beginnen moet je de Denon Headphones app downloaden om volledig gebruik te maken van alle mogelijkheden. Het connectie via Bluetooth loopt via deze app en hier hebben we de grootste tekortkoming van deze Denon in-Ear gelijk te pakken.

Ontzettend vervelend van deze app is dat je steeds weer opnieuw moet aanmelden met je leeftijd en alle voorwaarden accepteren voordat de app actief wordt. Dit is echt frustrerend slecht!

Als dat eenmaal gebeurt is gaat het echte genieten pas beginnen. In de standaard modus is het geluid al heel goed. Prima bassen maar ook de zang en akoestische tonen zijn een genot om naar te luisteren. Met de Immersie modus kan je nog wat meer diepgang toevoegen alsof je een subwoofer aansluit, met name bij Tv kijken is dit een super toevoeging zodat je nog meer beleving krijg bij film of series.
De noise cancelling werkt prima maar vindt ik persoonlijk niet perfect. Ik hoor nog teveel zachte bijgeluiden ondanks het gebruik van de juiste eartips. Hier scoren andere merken beter op.

Maar dan het paradepaardje van de Denon Perl Pro wireless in-ear! Je kan het geluid personaliseren naar je gehoor door via de app een luisterprofiel aan te maken met de Masimo AAT techniek. Als je dit hebt doorlopen ga je gegarandeerd versteld staan van het waanzinnige geluid wat deze in-ears voor je produceren. Als je dan ook af en toe terugschakelt naar standaard denk je waar heb ik naar zitten luisteren…. Eventueel kan je via de app nog een beetje finetunen met de equalizer maar eerlijk gezegd zou ik dat niet doen.

Waar je beetje aan moet wennen is de gevoeligheid van de bediening aan beide zijden van de in-ears. Je kan de bediening helemaal naar wens instellen via de app met vele mogelijkheden maar zoals gezegd ze zijn wel erg gevoelig waardoor de gewenste bediening wel een fout gaat. Maar denk dat dat een kwestie van wennen is.

Conclusie is dat je bij deze Denon Perl Pro wireless in-ear 1 van de beste geluidservaringen gaat beleven als je via de app de personalisatie uitvoert op je gehoor. Groot minpunt is de eerder genoemde app waarbij je steeds weer opnieuw voor moet aanmelden. Daar moet Denon snel een oplossing voor gaan vinden want dat levert ontzettend veel frustratie op.

Pluspunten

• Na personalisatie mooiste geluid ooit.
  • Bediening linker en rechterkant te personaliseren
  • Handige case
  • Lange accuduur
  • Masimo ATT techniek voor elk uniek gehoor.

Minpunten

• Steeds weer opnieuw inloggen app
  • Noise cancelling kan beter

O**n@h**l.com 29-09-2023
Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik vond de oortjes jammer genoeg tegenvallen. Ik had hoge verwachtingen, maar de oortjes zien er niet uit tijdens het dragen. Hetgeen waar ik me het ergst aan ergerde was toch echt het comfort tijdens het dragen. Ik heb alle meegegeven eartips geprobeerd, maar dat heeft jammer genoeg niet geholpen. Echt jammer, aangezien het geluidskwaliteit zeker uitmuntend is, maar als je oren na verloop van tijd pijn gaat doen heb je er niet veel aan...

m**s@h**l.com 29-09-2023

Fantastische geluidskwaliteit

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Afgelopen weken heb ik de Denon PerL Pro True Wireless In-Ear-koptelefoon mogen testen. Ik ben erg tevreden over deze In-Ear-koptelefoon en kan het zeker aanraden aan andere.

Gebruiksgemak:
Het installeren en koppelen van de oordopjes gaat heel erg makkelijk. De Denon app is erg duidelijk en makkelijk te gebruiken. Bij de installatie via de app hoort ook het maken van een geluidsprofiel. Daarnaast maak je daarmee ook meteen kennis met het gebruik van de app en de verschillende opties van de oordopjes. Het is erg fijn om op die manier met je nieuwe product kennis te maken.
Bij de oordopjes zijn veel verschillende soorten opzet stukjes geleverd om te zorgen dat het bij iedereen goed past. Zelf heb ik altijd erg veel gedoe met een goede maat vinden omdat ik erg kleine oren heb. Maar gelukkig zitten er genoeg kleine opzetstukjes in de verpakking dat het bij mij ook netjes zit. Er zitten ook twee verschillende stukjes in de doos voor een goede fit in de oorschelp. Deze zijn voor mij helaas wel net te groot waardoor de oordopjes met net iets meer moeite stevig zitten. Maar gelukkig zitten de oordoppen zo prettig dat zelfs als het ‘oorschelp’ deel niet helemaal netjes zit, de oordopjes alsnog stevig en fijn in mijn oren blijven zitten.
De mogelijkheid om de verschillende opties van de oordoppen aan te passen in de app is super fijn. Maar wat nog fijner is dat als ik muziek luister via bijvoorbeeld mijn laptop, dat de oordoppen nog steeds contact hebben met mijn telefoon en dus de app. Hierdoor kan je gemakkelijk de opties van de oordoppen aanpassen zelfs als je verbonden bent met een ander apparaat.
Deze oordoppen geven ook de mogelijkheid om zelf in te stellen hoe je ze wilt bedienen door de verschillende tik commando’s aan de zijkant van de oordoppen. Dit is super fijn, omdat je hiermee verschillende opties hebt om snel de muziek aan/uit te zetten, een nummer over te slaan, etc.

Geluidskwaliteit:
Ik ben ontzettend te spreken over de geluidskwaliteit van deze oordoppen. Het persoonlijke geluidsprofiel geeft een duidelijk verschil met ‘normaal’ geluid. Naar mijn ervaring zijn deze oordoppen dan ook echt een groot verschil met de andere oordoppen die ik in het verleden heb gebruikt. De kwaliteit is erg diep en geeft een ruimtelijk gevoel en is daarmee niet zo ‘plat’ als met het gebruik van andere oordoppen. Het geluid is zelfs beter dan dat van mijn over-ear koptelefoon die bekend staat om zijn goeie kwaliteit.

Noice cancelling:
Als ik de noice cancelling vergelijk met andere oordoppen doen deze Perl Pro oordoppen het super goed. Het zal denk ik nooit zo goed zijn als noice cannceling van over-ear koptelefoon maar het komt er al heel erg in de buurt. Het geeft me wel echt de mogelijkheid om me af te sluiten van de buitenwereld.
Daarnaast was ik positief verast dat ik met deze oordoppen geen last had van als ik buiten loop dat ik mijn eigen voetstappen hoor doordreunen. Dit maakt het voor mij al zo’n ontzettende verbetering t.o.v. andere in-ear koptelefoons.
Het is ook erg fijn dat het mogelijk is om de noice cancelling te kunnen uitzetten en daarmee ook bewust te blijven van de omgeving.

Conclusie:
Ik ben ontzettend tevreden over deze Perl Pro oordoppen. Het gebruiksgemak en de kwaliteit van het geluid zijn beide uitstekend en geeft een nieuwe dimensie aan even muziek luisteren in bijvoorbeeld de trein. Ik zou dit product absoluut aanraden aan mensen die willen genieten van hun muziek, waar ze ook zijn.

Pluspunten

• Vol en ronde geluidskwaliteit
  • Zitten prettig in de oren
  • Makkelijk in gebruik
  • Goeie noice-cancelling

n**a@h**l.com 27-09-2023

Next level muziekbeleving

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen in ruil voor mijn eerlijke mening en wat een genot was het om dit product te mogen testen!
Ik gebruik dagelijks mijn oortjes, voor muziek, podcasts, bellen en soms ook een film kijken, voor al deze functies zijn deze oortjes perfect .
De oortjes zelf zijn mooi en solide, voelen stevig aan en de bijgeleverde wings en kussentjes stellen jou in staat om de oortjes zo goed mogelijk aan te passen aan jouw gehoorgang voor een optimale geluidsbeleving.

Het installeren van de bijbehorende app ging makkelijk en soepel, de app stelt je in staat om een gepersonaliseerd geluidsprofiel aan te maken door middel van wat ik kan omschrijven als een hoor test; wat de app om zet in een zo optimaal mogelijke geluidbeleving voor jou.

Dan komen we nu bij het geluid, dit is waar het uiteindelijk om draait toch?
Wat kan ik zeggen...geweldig! Het verschil tussen de gepersonaliseerde modus of Standaard is significant, het geluid is voller, ronder, luistert prettiger en lijkt er zeker voor te zorgen dat ik een zo goed mogelijke ervaring heb.
De Immersion modus, die je aan kan passen via de app, dompelt jouw geluid nog net wat meer onder , ik heb soms met een grote lach op mijn gezicht bepaalde nummers geluisterd, wat een geluid!
Gesprekken zijn kraakhelder, ik krijg ook geen klachten van mensen dat ik niet goed verstaanbaar ben.
De sociale modus is erg handig wanneer je bijvoorbeeld aan het werk of onderweg bent en toch nog wat omgevingsgeluid mee wil krijgen.

Je kan het bedienen van de oortjes personaliseren via de app, zelf vond ik dit wat veel want er zijn veel verschillende commando's die je in kan stellen en ik vergat weleens welke ik ingevoerd had, misschien wanneer je de oortjes echt in bezit hebt dan kan je hier natuurlijk langer aan wennen en is het een fijne functie.
Als ik dan toch een nadeel moet benoemen dan is het de app, deze start traag op en mij is het niet gelukt om een tweede geluidsprofiel aan te maken, misschien een onhandigheid van mij, of een bug in de app, ik durf het niet te zeggen.

Eindconclusie: ja dit zijn dure oortjes maar ze maken hun prijs echt waar , het heeft voor mij het luisteren naar mijn favoriete muziek naar een hoger niveau getild en ik raad dit product dan ook zeker aan voor elke muziekliefhebber!

Pluspunten

• geluid
  • gepersonaliseerde geluid
  • aanpasbaar aan gehoorschelp

Minpunten

• app is wat traag met opstarten
  • soms werkt de "touch" niet direct

o**r@g**l.com 27-09-2023

Vol en uniek geluid

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Gedurende een aantal weken heb ik de Denon Perl Pro oordopjes mogen uitproberen en beter leren kennen. Zoals je zou kunnen verwachten van Denon, stelt het niet teleur en is het geluid fantastisch. Met een gepersonaliseerd geluidsprofiel zit je midden in je muziek en is het puur genieten. De ANC is goed en sluit de omgeving prima af. Er is ook een sociale modus waardoor je je kan horen wat er om je heen gebeurt. De mate van ANC en sociale modus is helaas niet instelbaar; het is of het een óf het ander. Ik mis de optie om er tussenin te zitten.

Het instellen van de oordopjes voor eerste gebruik is binnen vijf minuten gepiept. Een paar piepjes en je gehoor is gescand en geprofileerd. Waar je langer mee bezig bent, is het passen van de juiste maat dopjes (small/medium/large) en een langere of korte rand om je oorschelp af te sluiten. De ideale fit resulteert dan ook in groot comfort. De oordopjes en randstukjes zitten in een plastic zakje, dat had naar mijn idee wel iets netter gemogen. Maar goed, eenmaal de juiste fit en dan berg je de overige stukken toch op.

De case is netjes afgewerkt en voelt premium aan. Het design van de oordopjes zelf is stijlvol en rustig, maar wel aanwezig en opvallend door de ronde vorm. Het oppervlakte is overigens een touch control en naar wens instelbaar in de app.

Multipoint werkt ook feilloos en snel, waardoor je meerdere apparaten gekoppeld hebt aan de oordopjes. Persoonlijk houd ik niet zo van multipoint, want ik vind het niet fijn dat mijn muziek onderbroken wordt door notificatiemeldingen van bijvoorbeeld mijn laptop.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Gepersonaliseerd geluidsprofiel
  • Geluidsbeleving

Minpunten

• ANC-sterkte niet aanpasbaar

s**n@g**l.com 27-09-2023

Oortjes van hoge kwaliteit

Geschreven voor: Denon PerL Pro

In-ear oordopjes van hoge kwaliteit.
Ik heb ervaring met veel verschillende in-ear oordopjes, maar de Denon Perl Pro spant tot nu toe de kroon. De ervaring die je krijgt is super. De diepte in geluid is geweldig. De Bass die niet te zwaar valt, maar wel heel duidelijk en uitstekend geluid geeft.

Het aanmaken van een gepersonaliseerd profiel is heel simpel en de kwaliteit is veel beter dan het standaard profiel.

De noise canceling is ook geweldig. De oortjes filteren het geluid van de omgeving zodat je niet teveel geluidskwaliteit verliest, maar wel de mensen hoort om je heen.

aandachtspunt: Als er gebeld wordt naar mijn mobiel en ik neem op via de mobiel, dan schakelt mijn telefoon niet naar de oordopjes als standaard methode van bellen. Als ik de telefoon opneem via de Oordopjes werkt het wel door middel van een soft touch op de oortjes. Dit is getest op een iPhone en dat zou anders kunnen zijn op andere telefoons.

Pluspunten

• geweldig geluid
  • comfortable
  • simpel