De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Live 770NC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ferdi Tas 19-07-2024

Underdog

Geschreven voor: JBL Live 770NC

De JBL Live 770NC heeft me laten merken dat ook JBL een uitstekende headset op de markt weet te brengen. De presentatie van het product in de doos is vrij budget, maar ik begrijp waarom ze zijn gegaan van kwaliteit van het product zelf. De doos gooi je immers toch weg. Wat een prachtig geluid zeg en de actieve noise cancelling werkt verbluffend je waant je echt in een andere ruimte, je zit dan niet meer in die drukke metro, maar je geniet van alle rust van jouw favoriete muziek. De afwerking van de headset is keurig en geeft een premium look en feel. Het geluid van de headset is via de app instelbaar maar standaard klinkt het geweldig een erg diepe bass en heldere hoge-tonen. Tevens is de headset ook voorzien van touch-controle wat erg gemakkelijk is voor tijdens het sporten.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit (Diepe Bass)
  • Design en afwerking
  • Gebruikersgemak
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Presentatie (box-art)

Rickert1993 17-07-2024

leuke all-round koptelefoon

Geschreven voor: JBL Live 770NC

zeker geen verkeerde koptelefoon.
Voelt degelijk aan en zit goed op het hoofd.
connectie met verschillende apparaten is heel makkelijk, sommige apparaten geven al aan dat de koptelefoon verbinding kan maken, accepteren en klaar.

Ik heb in mijn geval de koptelefoon gekoppeld met mijn telefoon en de laptop van mijn werk.
Wanneer ik muziek zit te luisteren via de laptop en ik wordt gebeld, schakelt hij automatisch over naar mijn telefoon, wanneer ik weer klaar ben met bellen, gaat de muziek weer verder waar het gebleven was.

Wanneer je muziek luistert en de koptelefoon afzet, stop te muziek ook, wanneer je hem weer opzet, gaat de muziek weer verder.

Wanneer je bijvoorbeeld gebeld wordt via teams, en je zet je koptelefoon op, beantwoord hij automatisch de oproep, handig dus.

De noisecancelling is naar mijn idee goed, wanneer je die aanzet in combinatie met muziek hoor je de omgeving echt niet en zullen mensen even moeten zwaaien om aandacht te krijgen.

ik heb de koptelefoon ook geprobeerd met hardlopen, hier is hij ook goed voor, alleen lijkt het dat je het "gebonk" van het lopen hoort, met of zonder noise cancelling. maar dit kan ook door mijzelf komen.

Geluid is erg prettig, mooie hoge en lage tonen dus dat is sowieso positief.

Pluspunten

• goede noise cancelling
  • goed geluid
  • makkelijke bediening
  • makkelijk koppelen