De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon PerL Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

PetraD83 14-06-2024

Prachtige in-ears

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Zeer tevreden, prachtig geluid. Goede belfunctie, makkelijk mee te sporten.
De installatie verloopt makkelijk via de app. Nadeel is dat je wel opnieuw moet inloggen als je de app wil gebruiken. Design moest ik even aan wennen maar is wel heel mooi. De oortjes passen prima in mn oren en er zitten extra opzetstukken bij. De batterij vind ik ook lang meegaan en het is erg prettig dat hij de connectie behoud met je apparaten. Zeer makkelijk schakelen tussen laptop en telefoon.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Lange batterijduur
  • Geweldig geluid

Minpunten

• App opnieuw inloggen bij gebruik

s***********@x******** 13-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

De earbuds zijn gemakkelijk in te stellen met behulp van de app. Met behulp van het vlot te maken persoonlijke gehoorprofiel klinkt het geluid een stuk beter. Ook de bas klinkt extra goed met behulp van immersie modus. Er zijn genoeg pasvormen meegeleverd om een goede pasvorm te kiezen. Let op, de app heeft een pasvorm test die niet goed werkt. Ik had een pasvorm geselecteerd waarvan werd gezegd dat deze goed paste, maar de noise cancelling werkte toen niet goed. Na het kiezen van een andere pasvorm die ook door de test als goed werd beoordeeld, werkte de noise cancelling een stuk beter. Op het moment dat je de omgeving wel goed wilt horen is de social mode een goede optie. In deze mode kan je prima gesprekken voeren. Er is genoeg batterijduur voor lange treinreizen, zeker in combinatie met een opgeladen case. Je kan de earbuds gemakkelijk personaliseren en bedienen met de uitgebreide aanraakbediening. Dat twee apparaten tegelijk kunnen verbinden vond ik echter onhandig.

liesvan88 13-06-2024

Mooi en goed geluid

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Het geluid van de oortjes is erg mooi en goed en de installatie gemakkelijk

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gemakkelijke installatie

Minpunten

• Onhandiger met bellen

k******@h********** 12-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

Het geluid was super bij het beluisteren van muziek. Dit is tevens naar eigen wens af te stemmen via de app van Denon. De telefoongesprekken zijn helder en hij maakt snel verbinding met het apparaat waar je hem mee hebt gekoppeld. De noise cancelling was niet optimaal maar dat vond ik persoonlijk niet erg. Het was wel even zoeken naar de juiste formaat earplugs. De bediening is ook via de app af te stellen naar eigen wens wat ook erg handig is. Kortom zeer tevreden.

manthissa 12-06-2024

Geweldige kwaliteit die Denon PerL Pro

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Heel blij dat ik de geweldige Denon PerL Pro mocht testen. Wil ik nu echt niets anders

Pluspunten

• Geluid
  • Kwaliteit
  • Gemak

Minpunten

• Doosje dat te makkelijk open gaat

f*********@h********** 11-06-2024

Comfortabel en top geluid

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Deze prachtige earbuds van Denon heb ik ontvangen om te testen. Ik heb ze nu al een aantal weken in gebruik. En... ik kan niet meer zonder! De kwaliteit van het geluid is geweldig. De earbuds zien er mooi uit qua design en het draagcomfort is prettig. Onder verschillende omstandigheden blijven ze goed in mijn oor zitten. Dat maakt dat ik ze kan gebruiken tijdens het wandelen én sporten of als ik rustig aan het bellen ben. Door de goede noise cancelling kan ik ongestoord genieten. De mogelijkheden van de bijbehorende app zijn handig en hierdoor kan ik het perfect naar mijn wens instellen. Dat vind ik pré! De oordopjes gaan ook lang mee qua batterij. Dus Ik ben heel blij met deze earbuds.

Pluspunten

• Geluid
  • Pasvorm
  • Noise cancelling

r*********@h********** 10-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

De eerste indruk was mooi, daarom wilde ik meedoen aan deze test. Na het instellen en het gebruiksklaar maken ben ik erg te spreken over het geluid die uit deze earbuds komt. Ook het persoonlijk instellen op je gehoor, zorgt voor een optimale muziek ervaring. Het instellen op de app was erg makkelijk en de bediening gebruiksvriendelijk.

WendyBlogt 10-06-2024

Goed persoonlijk af te stellen earbuds

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Bij het testen van het product vond ik het in het begin lastig om de goede dopjes te vinden zodat de earbuds fijn zaten. Toen ik de goede had zaten ze erg fijn. Ze lijken wat groot maar als ze in je oor zitten zijn ze erg plat. de batterijduur is erg fijn en ze gaan erg lang mee.

De app helpt je op een makkelijke manier om de functie van de knoppen in te stellen, zo kun je makkelijk een gesprek opnemen, wisselen tussen Social mode de noisecancelling. Deze werkt erg goed en zorgt dat je zonder afleiding kunt werken. Door de app kun je de earbuds ook makkelijk bij 2 apparaten tegelijkertijd gebruiken. Ik heb de earbuds tijdens kantoorwerk, het wandelen en in een speeltuin gebruikt en ik vind het een aanrader.

Pluspunten

• lange batterij duur
  • Makkelijk te personaliseren met app
  • goede noise cancelling

m**********@h********** 10-06-2024
Geschreven voor: Denon PerL Pro

De Denon PerL Pro earbuds heb ik mogen testen en bevallen mij zeer goed. Bij ontvangst valt direct op dat het design erg goed is, net als we van Denon producten gewend zijn. Er wordt een laderbox meegeleverd en extra dopjes om de pasvorm aan te passen, deze zijn wel nodig maar bieden voldoende mogelijkheden. De accuduur van de dopjes is uitstekend. De noise canceling functie werkt goed, beter dan ik ben gewend van oordopjes van andere merken. Ook erg prettig dat er twee apparaten simultaan kunnen worden aangesloten en je zo bereikbaar bent voor een telefoongesprek terwijl je een film kijkt op een tablet. Een aanrader.

Heiditest 09-06-2024

Super geluids ervaring

Geschreven voor: Denon PerL Pro

Ik mocht dit product uittesten. Ik had hoge verwachtingen die voor een groot deel waarheid zijn geworden. Mooie vormgeving en geweldig gehoor. Het geluid kan met behulp een app gepersonaliseerd worden. En dan is het echt goed, super goed!!!
De noise cancelling was oke, niet alles was weg, wel gedempt. De pasvorm was zoeken, het lukte niet helemaal perfect voor mijn oren

Pluspunten

• Geluid
  • Fijne stap voor stap begeleiding in app

Minpunten

• Pasvorm