De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 305C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b**********@l****** 30-07-2024
Geschreven voor: JBL Tune 305C

Was zeer positief verrast over deze oortjes. Vooral muziek klinkt geweldig maar. Verder zien ze er ook mooi en casual uit. Ik zou deze 100 procent aanraden over apple oortjes. Enige wat ik persoonlijk minder vindt zijn de kleine knopjes ipv een groter “vak” waar je op kan klikken.

Vincent 25-07-2024

Kwalitatief goed geluid met wat praktische minpunten

Geschreven voor: JBL Tune 305C

De Tune 305C met USB-C uitgang wordt geleverd in een kleine verpakking. De verpakking is eenvoudig te openen. Eenmaal geopend is er een garantiekaart te vinden.Ook zit er een veiligheidsinstructie bij die duidelijk in het Nederlands beschreven is. Op het doosje staat duidelijk afgebeeld welk product er in zit. Ik heb de oortjes gebruikt op mijn Iphone 15 en op mijn Chromebook. Dit werkt bij beide apparaten prima. Het geluid van deze oortjes is, zoals je van JBL mag verwachten, goed. Er zit een diepe bass in en het geluid is zeer zuiver. ook wanneer er gebeld wordt of als je iemand belt, is het geluid erg goed. Minpuntje is dat de USB-C uitgang snel uit de telefoon gaat. Met wandelen en rennen is dit erg lastig. Je moet redelijk creatief zijn om ervoor te zorgen dat de aansluiting er goed in blijft zitten. Verder zit er geen opberg case of iets dergelijks bij, waardoor de Tube 305C moeilijk op te bergen is. Kwalitatief een hoogstaand product met een paar minpunten.

een 7 van de 10

Pluspunten

• geluid
  • bediening

Minpunten

• USB-C aansluiting schiet snel uit de Iphone