De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Live Beam 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Iliass 25-07-2024

Topoortjes voor eenieder die goede in-ears zoekt!

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Ik heb deze oordopjes (kort) kunnen testen. De JBL live beam 3 wordt geleverd in een mooie kleine verpakking en je krijgt er oordopjes, oplaadkabel en een handleiding bij. De oplaadcase zelf was wat groter dan ik gewend ben de laatste tijd (had in-ear buds zonder steeltje) en had een zilveren kleur, dus vraag me af hoe krasgevoelig deze is op de lange termijn. Het schermpje zelf wat erop zit, vind ik zelf van goede kwaliteit! Via het schermpje kan je allerlei functies aan/uit zetten en aanpassen. Hiervan vond ik een paar handig (bijv. volume/equalizer/oordopje zoeken) en de rest vond ik wat minder nodig (zaklamp).

De oordopjes zelf hebben een goede geluidskwaliteit! Deze zijn ideaal muziek luisteren en films/series kijken. Bij telefoon en video gesprekken is de kwaliteit wat minder (voor de prijs), maar nog steeds oke. Ook hebben de oortjes noise canceling en kan je ook “ambient sound” activeren. Het laatste heb ik minder/niet gebruikt, maar de noise canceling is top!

Ik kan deze oortjes aanraden aan iedereen die nog nieuwe in-ears zoekt met goede geluidskwaliteit en bereid zijn wat meer ervoor uit te geven!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Ontwerp
  • Case-beeldscherm

Minpunten

• Formaat case

d*********@h********** 25-07-2024
Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Mooi design en het hoesje met touchscreen is ook handig. Je kan de bass aanpassen en er zitten verschillende oordopjes bij voor de juiste aansluiting in de oor.
Het installeren namen een paar minuten in beslag.
Er zit noise cancelling op en die werkt prima. Ook een functie waarbij je jezelf juist beter hoort praten, handig maar wat mij betreft niet nodig.
Het enige waar ik nog een beetje moeite mee heb is het pauzeren,doorspoelen etc. Soms reageert hij daar slecht op.
Geluid harder/zachter kan niet via de oordopjes maar wel via de case.

kimvh88 23-07-2024

Ideaal tijdens het wandelen

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Met lange wandelingen is de batterijduur meer dan voldoende en ook in de regen blijft hij goed werken. Tijdens het luisteren van muziek is het zeer fijn dat de bediening met een tik op het oortje te regelen is. Het telefoneren is helder. Wat het voeren van een gesprek erg prettig maakt. Een leuk extraatje is dat je op de case een leuke foto/afbeelding kan instellen.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Lange batterijduur
  • Tikbediening

l**********@g******** 21-07-2024
Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Ik heb vanuit JBL de mogelijkheid gekregen om de JBL live beam 3 te testen en reviewen. Helaas heb ik het product maar kort kunnen testen dus mijn review is gebaseerd op een kortere periode. De JBL live beam 3 komt in een compacte doos waarin hij mooi verpakt zit. Je krijgt er de basis dingen bij zoals een handleiding, oplaadkabel en verschillende maten oordopjes.

Het eerste wat me opviel toen ik ze uit de verpakking haalde is dat ik persoonlijk de buitenkant van de case wat goedkoop uit vind zien. Echter heeft de binnenkant en oordopjes zelf een mooie luxe uitstraling.

Zodra je de oordopjes aan zet en verbind met je mobiele telefoon, krijg je de pop-up dat als je optimaal gebruik van ze wil maken je de JBL app moet downloaden. Ik had al een JBL account van eerder producten maar het is jammer dat het nodig is om alle functionaliteit uit de oordopjes te halen.
Na het opstarten van de app ben je 10-15 min bezig met het updaten van de oordopjes en het updaten van de case. Nadat dit is gebeurd kun je veel opties aanpassen zoals een equalizer en het zoeken van je oortjes. Het positieve is dat de app er goed uit ziet en het de mogelijkheid bied om het schermpje op de case te customizen.

Nadat dit allemaal afgerond was ben ik de oordopjes in gebruik gaan nemen voor verschillende dingen zoals muziek luisteren, films/series kijken tot telefoon en video gesprekken. De geluidskwaliteit van de oordopjes zijn heel goed eveneens als de noisecanceling. Het minpunt waar ik tegenaan liep is dat telefoon/video gesprekken van mindere kwaliteit waren.

Het laatste punt wat ik nog wil benoemen is het scherm op de case. Dit is een functie die de JBL live beam 3 onderscheid van andere bluetooth oordopjes. 1 of 2 functies (van de 10+) die erop zitten vond ik echt nuttig. De rest van de opties voelen soms een beetje aan als opvulling (zoals een zaklamp die alleen het schermpje gewoon wit maakt). Voor mij was het grootste pluspunt van het scherm, de equalizer, waarmee je on the fly je geluid kan aanpassen.

Conclusie, goede oordopjes op basis van geluidskwaliteit en noisecanceling. Het scherm voegt minimale functionaliteit toe en soms zijn de gesprekken van mindere kwaliteit. Toch kan ik ze wel aanraden voor mensen die nog op zoek zijn.

jannemanpronk 19-07-2024

Uitstekende earphones

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

De JBL Live Beam 3 earphones zijn werkelijk een fantastische keuze voor hoogwaardige audio. Het geluid is helder en gedetailleerd, met een diepe bas die niet overweldigend is, dit kan je zelf reguleren. De noise-cancelling functie is best indrukwekkend en elimineert effectief omgevingsgeluiden, wat ideaal is voor gebruik in drukke omgevingen zoals openbaar vervoer of kantoorruimtes, maar pas op in het verkeer uiteraard. De pasvorm is comfortabel en er worden meerdere pasvormen oordopjes meegeleverd. De oordopjes blijven stevig op hun plaats zitten, ook bij sporten. De batterijduur is ook uitstekend; ik heb bijna 3 dagen kunnen genieten van mijn muziek zonder op te laden. De Bluetooth-verbinding is stabiel en de touch controls maken het eenvoudig om tussen nummers te schakelen of oproepen aan te nemen. Kortom, ik ben erg tevreden over de JBL Live Beam 3 earphones, ze bieden een uitstekende luisterervaring..

Pluspunten

• Helder geluid
  • Lange batterij duur

Zweemer 16-07-2024

Hoge kwaliteit oordoppen

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Ik ben ontzettend tevreden met mijn JBL oordoppen! De noise cancelling is werkelijk uitstekend en maakt een wereld van verschil. Zelfs op de fiets, waar ik vaak tegen de wind in rijd, blijven ze perfect functioneren. Het omgevingsgeluid wordt effectief geblokkeerd, waardoor ik me volledig kan concentreren op mijn muziek of podcast. De geluidskwaliteit is helder en rijk, wat elke luisterervaring verbetert. Daarnaast zitten de oordoppen comfortabel en blijven ze goed op hun plek, zelfs tijdens langere fietstochten. Ook de batterijduur is indrukwekkend; ik hoef me nooit zorgen te maken dat ze plotseling uitvallen. Kortom, deze JBL oordoppen bieden een fantastische combinatie van gebruiksgemak, comfort en geluidskwaliteit. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare en hoogwaardige oordoppen!

Pluspunten

• noice cancelling
  • touchscreen
  • batterij

123Lotte 14-07-2024

Fijne JBL oortjes met goede noice cancelling

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Ik heb deze JBL oortjes nu een aantal weken in gebruik en ben erg tevreden over de oortjes. De oortjes en oplaadcase hebben een lange batterij duur, waardoor je lang van je muziek kunt genieten en maar 1 keer in de zoveel tijd je oortjes hoeft op te laden. Het gebruik van de oortjes is makkelijk en de meegeleverde instructies zijn duidelijk. Wat handig is dat de muziek automatisch pauzeert wanneer je een oortje uitdoet. Ook de functie om je oortjes terug te vinden komt goed van pas (zeker als je deze wel eens laat slingeren), middels de JBL Headphones app kan je een geluidssignaal naar je oortjes sturen zodat je makkelijk je oortjes kunt terug vinden. De geluidskwaliteit van oortjes is uitstekend. Ook de noice cancelling werkt naar behoren en is een pluspunt van deze oortjes. Bellen met de oortjes gaat ook prima. Tot nu toe heeft diegene waarmee ik heb gebeld mij altijd goed kunnen verstaan wanneer ik de oortjes in had. Wanneer je de oortjes op de juiste manier in je oren doet blijven ze goed zitten, zelfs tijdens het sporten en poetsen. De touchscreen functie van de oplaadcase gebruik ik persoonlijk weinig. Het is handig dat het touchscreen scherm laat zien hoeveel batterijduur je oortjes nog hebben. Qua design zijn de oortjes ook erg mooi en zijn ze makkelijk op te bergen in de oplaadcase.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Goed geluid
  • Handige functie om oortjes terug te vinden

minkekh 05-07-2024

fijne oortjes ook voor teams

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

De JBL Live Beam 3 oordopjes zijn echt een fijne keuze. Ze zitten supercomfortabel en zijn perfect voor vergaderingen; ik hoor mijn collega's duidelijk en zij mij ook. De bediening is simpel en handig, waardoor je makkelijk de juiste functies kunt instellen. Wat ook top is, is de lange batterijduur, je kunt ze de hele dag gebruiken zonder tussendoor op te laden. De noise cancelling werkt wel, maar soms hoor je toch nog wat omgevingsgeluiden. Ondanks dat zijn de JBL Live Beam 3 oordopjes echt hun geld waard en ideaal voor dagelijks gebruik.

Pluspunten

• teams
  • batterij

Minpunten

• noice cancelling

Femke D 02-07-2024

Helder telefoneren, zelfs op de elektrische fiets.

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Heel tevreden over het geluid on the go. Compleet helder geluid op de fiets, geen gefluit. Telefoonneren op de fiets is zelfs perfect helder. Zo handig. De case en oortjes gaan heel lang mee qua batterij. Afstand tussen afspeeltoestel en oortjes heeft nog ruimte voor verbetering.

Pluspunten

• Geen gefluit op de fiets.
  • Geen gefluit op de fiets.
  • Zelfs bruikbaar bij het stofzuigen.
  • Zelfs bruikbaar bij het stofzuigen.
  • Valt niet uit oor.
  • Valt niet uit oor.
  • Batterij Case en Oortjes
  • Batterij Case en Oortjes
  • Vind mijn oortjes feature.
  • Vind mijn oortjes feature.

Minpunten

• Afstand afspeeltoestel en oortjes
  • Case niet vindbaar
  • Afstand afspeeltoestel en oortjes
  • Features geluid niet duidelijk op case
  • Case niet vindbaar
  • Features geluid niet duidelijk op case

Koen 30-06-2024

Top oortjes

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Erg tevreden over de kwaliteit van de oortjes als de kwaliteit van het geluid! De case is erg gemakkelijk dit doordat er snel instelling veranderd kunnen worden van de oortjes doormiddel van het touchscreen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te bedienen touchscreen

KatVy 26-06-2024

Toppertje

Geschreven voor: JBL Live Beam 3

Wat een aangename verassing! Deze oortjes zijn enorm top in prijs-kwaliteit verhouding. Ze zitten comfortabel, hebben een goede geluidskwaliteit, gaan lang mee. Ik gebruik ze vooral op mijn werk en kan er goed mee bellen, de tegenpartij verstaat me klaar en duidelijk.

Als ik één minpuntje moet opnoemen dan is het dat de ruisonderdrukking naar mijn smaak net niet voldoende is.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • draagcomfort

Minpunten

• ruisonderdrukken net niet voldoende