De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Elite 8 Active Gen 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monica 02-09-2024

Fijne sport oordopjes

Geschreven voor: Jabra Elite 8 Active Gen 2

Ik heb deze oordopjes een aantal weken mogen testen en ze bevallen me goed. Ik ben zeer tevreden over de batterijduur; ik gebruik ze heel veel op een dag en pas na twee weken was de case leeg. Ze zitten lekker in m’n oren, vallen niet uit, zelfs niet tijdens het hardlopen. Ik heb er ook mee in de regen gelopen en het geluid bleef goed. Het koppelen ging eenvoudig. De app is een leuke toevoeging; je kunt er wel of geen noise cancellation instellen en hear through. In de app zit ook een music equalizer zodat je de bass en treble naar keuze in kunt stellen. Een paar keer is wel tijdens een telefoongesprek de connectie verloren maar over het algemeen ben ik tevreden en raad ik dit product aan.

m**************@h********* 26-08-2024
Geschreven voor: Jabra Elite 8 Active Gen 2

Ik heb deze oortjes mogen testen, en ze bevallen me echt goed! Het geluid is super helder en de ruisonderdrukking (ANC) werkt top, vooral als je in een drukke omgeving zit. Ook de HearThrough-functie is handig, want zo hoor je nog steeds wat er om je heen gebeurt zonder je oortjes uit te doen.

De Bluetooth 5.3-verbinding werkt zonder problemen en ik vind het fijn dat je ze met wel 10 apparaten kunt koppelen. Echt handig als je ze wilt gebruiken voor zowel je telefoon, laptop als tablet. Pluspunt: ze laden draadloos op en de fast pair-functie zorgt ervoor dat je snel verbonden bent.

Wat ik ook fijn vind, is dat de oortjes goed tegen water en stof kunnen dankzij de IP68-rating. Ideaal voor tijdens het sporten of een wandeling in de regen. De bijbehorende Jabra Sound+ app is trouwens ook makkelijk in gebruik, en je kunt het geluid helemaal naar wens aanpassen.

Kortom, een fijne set oortjes die makkelijk in gebruik zijn en veel handige features hebben. Echt een aanrader.

steffan1993 26-08-2024

Goede oortjes met lange levensduur

Geschreven voor: Jabra Elite 8 Active Gen 2

Dit product heb ik de afgelopen weken mogen testen.

Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met het product. In combinatie met de ANC en de lange duur van batterij met de case zijn dit oortjes die je overal kan gebruiken.

Ze hebben echt een fijne pasvorm, zeker voor het sporten tijdens het hardlopen of in de sportschool ben ik blij met deze. Ze vallen niet uit en kunnen behoorlijk nat worden met het zweet, zonder dat de kwaliteit van het geluid minder wordt of dat ze uitvallen.

De app die behoort bij Jabra werkt ook heel fijn, met personalisatie van bijvoorbeeld bellen of muziek.

Het enige minpunt is de aanschafprijs, die ligt wat hoger dan andere oortjes.

Pluspunten

• lange levensduur
  • Geluid
  • App werkt goed

Minpunten

• prijs