Bowers & Wilkins Pi6

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

kris01 16-10-2024

Kristalhelder geluid en excellente pasvorm

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

Ik heb deze earbuds ontvangen om te testen en ik ben er heel blij mee. Door de optimale pasvorm, passen ze perfect in mijn oren, zonder dat ik bang moet zijn dat ze er uit zullen vallen. Dit is voor mij één van de belangrijkste voorwaarden. Het geluid is zeer zuiver en duidelijk en de noise-cancelling doet wat het moet doen. Ik vind dat de batterij lang meegaat en het opladen is een fluitje van een cent d.m.v. de case. De kwaliteit is dus erg goed, alleen de ingebouwde microfoon vind ik minder, dus voor mij zijn deze earbuds minder geschikt om te bellen.

Pluspunten

• perfecte pasvorm
  • kristalhelder geluid
  • goede noise-cancelling

Minpunten

• ingebouwde microfoon is niet optimaal
  • redelijk duur

Will038 11-10-2024

Top oordopjes

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi6

Ik heb deze oortjes ontvangen vanuit Freeviews om te testen en doe dit nu al weer even. Ik ben super te spreken over deze oordopjes en zou ze aan iedereen aanbevelen. Ze zitten goed in de oren, zijn gemakkelijk in gebruik te nemen en te koppelen en werken daarnaast perfect. Ze zien er goed uit, maar de geluidskwaliteit is ook erg hoog. De noisecancelling werkt super goed net als de microfoon tijdens bijvoorbeeld het bellen. De bediening is simpel en ze zien er ook nog eens erg goed uit. Een echte aanrader dit!

Pluspunten

• geluidskwaliteit