Sennheiser MX 300 In-Ear Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 300 In-Ear Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Spokje 30-05-2008

Ik heb deze dopjes net opgehaald, na het helemaal zat zijn van de standaard dopjes die Creative meeleverd met hun Zen Stone. Wat een wereld van verschil, opeens komt er bass uit het spelertje! Voor de paar euro dat deze dopjes kosten krijg je echt niet beter!

Ik heb ze nog niet ingespeeld want luister er net een paa rminuten naar, maar ik kan nu al wel zeggen dat het goed zit met zowel de hoog, midden en lage toonweergave van deze dopjes.

Dit had ik niet verwacht voor deze prijs. Zeker een aanrader.

Lui 21-02-2008

alebij de oordoppen opgeblazen
met dank aan
Children Of Bodom - Needle 24/7

Niekje 06-02-2008

Ik heb deze oordopjes nu ruim twee jaar en nog steeds bevallen ze meer dan prima. De geluidskwaliteit is uitstekend, en vrijwel alle tonen worden goed weergegeven. Na al deze tijd zijn er nog geen kraakjes of piepjes. Bij mij zitten de oordopjes prima, ook als ik ze langere tijd draag.

vuurdoop 31-12-2007

Als je op zoek bent naar goede oordopjes, neem dan deze. Ik heb ze nu een jaartje en ik gebruik ze dagelijks. Ze blijven makkelijk ergens achter haken of het draadje grijpt een uitsteeksel bij het in en uit stappen van de auto, maar een kabelbreuk ho maar. Niet kapot te krijgen!
Het lijkt wel of hebben ze staaldraad in die kabeltjes verwerkt. Geluidskwaliteit is ook uitstekend. Pasvorm ook, ik gebruik ze gewoon zonder sponsjes, zonder problemen. Super. Als ze ook nog C2C worden geproduceerd hebben we hier toch een perfect produkt.

Piepo 28-12-2007

De prijs-kwaliteit-verhouding van deze oordopjes is geweldig! De geluidskwalitieit is zeer hoog, met name de bass is erg lekker. Ik heb eerst de sony mdr ed21lp gekocht maar deze zaten voor geen meter bij mij.

Paul88 12-08-2007

De Sennheiser mx 300 is eigenlijk een koptelefoon die een zeer goede geluidskwaliteit heeft. Tonen klinken helder en er zit een redelijk goede bass in. Deze bass zal nooit echt de zeer lage tonen halen maar dat is ook moeilijk te halen voor koptelefoons.
Kortgezegd is deze sennheiser een perfecte koptelefoon omdat het geen duur product is en er gewoon uitstekend geluid uitkomt.