Shure E4c black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Shure E4c black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tim van Werven 17-08-2008
Geschreven voor: Shure E4c black

Mijn shure ging ook stuk, door eigen schuld. Ik liet ze vallen. Ik gebruik ze iedere dag tijdens fietsen en sporten. In de regen, zweet, stoot er tegen aan enz. Ik heb ze opgestuurd en kreeg meteen nieuwe opgestuurd. De nieuwe zijn inmiddels bijna 2 jaar zeer intensief gebruikt en werken perfect. Ik heb ook naar andere merken geluisterd. Het verschil is niet super groot, maar je hoort het wel. Zekers als je een betere mp3-speler hebt.

harrald 21-07-2007
Geschreven voor: Shure E4c black

ik heb deze in-ear dopjes een jaar geleden gekocht

het is een groot bedrag, maar dan heb je ook een belachelijk goede geluidskwaliteit. je wilt nooit meer terug naar goedkopere oordopjes.

je krijgt er verscheidene soorten dopjes bij zodat er altijd wel een dopje tussen zit dat voor jou prettig zit. heb je eenmaal het juiste dopje voor jou oor gevonden, heb je serieus geen eens meer door dat je de shure in hebt zitten.

door het in-ear ontwerp hoor je zelfs als je geen muziek aan hebt bijna niks meer van omgevingsgeluid. hierdoor hoor je details in je muziek die je anders nooit opgemerkt had. dit in combinatie met het geweldige geluid en bereik van de shure e4 zorgt ervoor dat je op een hele andere manier naar muziek gaat luisteren.

helaas zijn mijn e4c na een jaar uiterst tevreden gebruik zomaar zonder duidelijke reden stuk gegaan...
de linker kant komt bijna geen geluid meer uit en dus kan ik helaas voor duurzaamheid geen hoger cijfer geven dan een 7. toch nog een 7 omdat alles natuurlijk kapot kan en deze dopjes er echt om bekent staan zeer stevig te zijn uit gevoert.

ik ben nog steeds zeer positief over shure en als mijn huidige shure niet gerepareert kunnen worden ga ik hoostwaarschijnlijk gewoon weer voor shure.