Philips Neckband Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Neckband Headphones op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

linisdebom 29-12-2009
Geschreven voor: Philips Neckband Headphones

In eerste instantie was ik redelijk blij met deze koptelefoon. Hij kon echter qua geluid niet tippen aan zijn voorganger van KOSS. Maar het vouwsysteem is zeker heel handig bij een neckband.

De maat tussen beide oortjes is te breed (maar ik heb een klein hoofd) waardoor hij voor mij minder lekker zit.

Jammer is dat na 3/4 jaar het rechter oor stuk is gegaan. Waarbij Philips zelf aangaf dat ik goed moet nadenken om over te gaan tot reparatie want als zei vinden dat het schult van de gebruiker is, alle kosten (die hoger zijn dan de koptelefoon) voor de klant zijn.

Geertje89 24-09-2009
Geschreven voor: Philips Neckband Headphones

Deze hoofdtelefoon is op zich prima, goede geluidskwaliteit en pasvorm. De degelijkheid laat echter te wensen over: ik heb hem nu 8 maanden en hij is al aan een kant kapot. Ik vermoed dat het te maken heeft met het inklapmechanisme, dat erg handig is, maar niet echt degelijk.

Arne1 31-10-2008
Geschreven voor: Philips Neckband Headphones

Zeer goede (nek)hoofdtelefoon van Philips, zit lekker en is ook heel degelijk.
Belangrijkste is het prima geluid en de mooie diepe bas (voor een hoofdtelefoon). Alle tonen komen er goed uit, mooi helder.
Samen met een Creative Zen prachtig geluid.
Het opvouwen werkt ook heel goed, was er eerst sceptisch over maar ben er nu heel enthousiast over. De scharniertjes zien en voelen degelijk aan. Past opgevouwen gewoon in je broekzak of jaszak. Heel handig bij het reizen en bij thuisgebruik is het ook lekker want doordat de oorkleppen kunnen bewegen zitten ze altijd goed op je oren. De schelpen zijn ook lekker groot zodat ze goed op je oor zitten. Oftwel een aanrader. Heb vele nektelefoons gehad en dit is de beste. Ovewrigens waren de vorige ook van Philips en ook allemaal heel goed. Ik denk dat ik er nog een koop voordat ze niet meer verkocht worden.

caem0018 14-01-2008
Geschreven voor: Philips Neckband Headphones

Heb de afgelopen jaren vele nekband hoofdtelefoons op m'n mp3spelers uitgeprobeerd,maar viel telkens weer terug op deze.
Qua geluid en metname het draagcomfort over langere tijd is en blijft deze bij verreweg mijn favoriet.
Heb eigenlijk nog nergens een review gezien over deze hoofdtelefoon,maar dat verdient deze wel degelijk.
Degelijk is deze ook,zelfs na meer dan een jaar gebruik op m'n werk en bij me thuis en na veelvuldig opvouwen blijft deze z'n werk goed doen en breekt noch het snoer noch het plugje of iets anders.
Zoek je een betaalbare en betrouwbare hoofdtelefoon,probeer deze gerust eens.
Gebruik hem wisselend op m'n Iriver-IFP-599T, Iaudio-F2 en PC.
Voor mij geen dure merken of wat dan ook,terwijl ik toch behoorlijk kritisch ben.