Sennheiser CX 281 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 281 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Cestmoi001 10-02-2015
Geschreven voor: Sennheiser CX 281 rood

Ik heb de oortjes nu een half jaar in gebruik. Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit. Ik vind de bass tonen mooi klinken. Ook vind ik dat de andere tonen prima klinken. Ook de vormgeving en het draagcomfort vind ik goed bij de Sennheiser CX281. Het is echter zo dat ik aan een kant helaas soms niets meer hoor, als ik met beide kanten wil horen moet ik telkens draaien aan de plek waar ze de telefoon etc ingaan. Dit vind ik erg jammer.

Larson777 20-10-2011
Geschreven voor: Sennheiser CX 281 rood

Draagcomfort: Oké.
Vormgeving: mooi afgewerkt.
Geluidskwaliteit: Veel te veel scherpe hoge tonen en veel te weinig lage tonen.
Positief punt is dat er een volumeregeling op zit. Dit werkt heel prettig.
Duurzaamheid: nog niks over te zeggen.

Dit apparaatje koop ik in eerste instantie voor de kwaliteit van het geluid en die vind ik zwaar beneden peil.
Ter vergelijking: de standaard oordopjes die indertijd bij mijn Ipod Nano (2de generatie) zaten waren een stuk beter.