Sennheiser MX 470

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 470 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jingawee 16-06-2013
Geschreven voor: Sennheiser MX 470

AU!! Als je ermee slaapt, dan zijn het oorprikkers.
Voor gewoon gebuik: prima.

Het design is mooi, maar gaat ten koste van ongemak: op het oorvlakje zit een buisje (voor het draad) en dat heeft een scherp pyltje. Als je er gewoon mee loopt niets aan de hand. Maar als je slaapt met oor op kussen, dan liever een ander nemen.

vettejus52 17-12-2011
Geschreven voor: Sennheiser MX 470

Voor dit geld een heel redelijk geluid. Gekocht ter vervanging van de standaard bijgeleverde oordoppen van de Sansaclip, die echt slecht geluid weergeven.
Vergeleken met de ook in ons gezin aanwezige CX 250 van hetzelfde merk,is dit geluid wat minder in het laag (komt ook doordat dit geen dopjes zijn die helemaal in je oor gaan, je hoort tenminste nog wat geluid uit je omgeving, kan voordeel maar ook nadeel zijn natuurlijk)
In tegenstelling tot de CX 250 heeft deze nog geen kabelbreuk of probleem in de plug (betere constructie lijkt 't)

J. Jansen 17-08-2011
Geschreven voor: Sennheiser MX 470

Bij mijn Apple iPod Shuffle was een koptelefoon van de allerbelabberdste kwaliteit meegeleverd. (Ik heb ook nog een MP3 speler van een fantasiemerk die een kwart van die van de iPod Shuffle kostte, maar waar een veel betere standaard meegeleverde koptelefoon bij zit.) Deze Sennheiser kocht ik bij Media Markt voor 14 euro en is qua geluidskwaliteit stukken beter. Ook zit er een tasje bij waar de koptelefoon plus een niet al te grote MP3 speler in passen.