Sennheiser OMX 680 Sports

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser OMX 680 Sports op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

pieter1301 09-08-2014
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Deze koptelefoon is gemaakt om mee te sporten, maar hardlopen gaat in elk geval niet. Het ding valt continu uit je oren en leidt tot grote ergernis. Daarnaast is de geluidskwaliteit echt onder de maat, dus daarvoor hoef je hem ook al niet te kopen. Geen goede bas bijvoorbeeld. Maakt de belofte niet waar.

gjv63 16-06-2012
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Na enig uitproberen een goede instelling gevonden waarmee ik de headset lekker draag. Een verademing want tijdens het hardlopen heb ik geen last van uitvallende earplugs meer. Het geluid is goed. Geen absolute top maar voor mijn doel - hardlopen - zonder meer uitstekend. Ikvind het persoonlijk prettig dat ik ook nog mijn omgeving (auto's) kan horen. Alles met elkaar ben ik zeer tevreden en blij dat ik na lang tobben weer earplugs heb die dan wat ze moeten doen en mij tijdens het lopen niet afleiden.

immeni 11-05-2012
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Na 2 jaar was de JVC sportheadset versleten [11 euro]Heeft het altijd goed gedaan.Dacht nu iets degelijks gekocht te hebben ,maar niets is minder waar Nu binnen 4 mnd al kapot ,slecht draagcomfort ,gebruik hem altijd bij mijn hardlooptraining [5a6*/wk], valt regelmatig van mijn hoofd. Niet verwacht van zo'n gerenomeerd merk als sennheiser [adidas].

fabbie26 09-11-2011
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Wederom een review over deze koptelefoon: Het is duidelijk niet gemaakt voor het goed beluisteren van muziek en dat is het zwaarste minpunt die aan deze koptelefoon hangt. Verder is het wel een comfortabele koptelefoon en is hij handig bij het sporten, maar verwacht niet veel van deze koptelefoon. Naar mijn mening is hij ook veel te duur!

fabbie26 19-07-2011
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Ik vind de vormgeving het beste van het geheel: Het ziet er lekker sportief uit en daarbij werkt de beugels optimaal om de koptelefoon op je oor te houden. Wat dat betreft goed geslaagd.
Wat echter niet geslaagd is is de kwaliteit van het geluid. Ik had hiervoor een in-ear sport koptelefoon ook van Sennheiser en die was kwalitatief een stuk beter qua range aan geluid. De kwaliteit die ik nu ervaar is net zo goed als die van een koptelefoon die je bij Zeeman of Wibra koopt voor een paar euro! Jammer!
Gelukkig heb ik mijn oude koptelefoon nog en gebruik ik deze alleen om mee hard te lopen want voor de rest is de kwaliteit niet om naar huis te schrijven!
De duurzaamheid bij Sennheiser zal wel goed zijn aangezien ik nog steeds koptelefoons heb uit de jaren 80!

jahnjahn 31-01-2011
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Ik heb deze oortjes gekocht omdat alle normale oortjes binnen drie tellen uit mijn oren vallen. Deze zijn beter; ze vallen pas na een minuut uit je oor. Vervolgens blijven ze keurig aan je oor hangen en verlies je ze niet. Na enkele dagen nuigen, meten uitproberen enzovoorts lukt het om ze bij het hardlopen sams drie minuten in te houden. Als normale oortjes bij je uitvallen, verwacht ook niet te veel van. ook de alternatieve dopjes helpen niet.
Het geluid is overigens prima als ze inblijven als ze uitvallen is het geluid miserabel. de snoertjes make een zeer degelijke indruk. Het draaiwieltje voor volume is te klein met met sporten te lastig te bedienen. De bevestiging voor de volumeregeling is knudde en valt onherroepelijk van de broeksband af.
Prima systeem, maar je moet er niet mee sporten.

Dany_L 02-11-2010
Geschreven voor: Sennheiser OMX 680 Sports

Ik heb deze aangeschaft om mee te gaan hardlopen, belangrijk was dat ze in mijn oren bleven zitten.
Wel: dat doen ze. De beugels die om je oren gaan kan je wat vervormen zodat ze goed blijven zitten.
Ideale sport-hoofdtelefoon, zweet- en waterdicht.
Komt met verschillende maten van kapjes die je op de luidsprekertjes kan zetten.
Er zit ook een (ogenschijnlijk) waterdicht tasje bij waar een Ipod prima in past.
Als je een comfortabele sport-hoofdtelefoon zoekt die ook nog goed klinkt en niet uit je oren floept: dit is een aanrader!