Philips ActionFit SHQ4000/10 grijs, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ActionFit SHQ4000/10 grijs, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

KCi_1973 14-09-2012

Na een Sennheiser PMX 80 kwam ik bij deze philips terecht die qua draaggemak de sennheiser best aan kan.
Op geluid verliest deze het wel en ook het feit dat het een complete in ear is is voor hardlopen; waar je nog wat omgeving wil meekrijgen niet echt geschikt.

Overall is het geluid wel aardig voor een dergelijke hoofdtelefoontje, maar waar het echt misgaat is de duurzaamheid. Ik heb inmiddels 5 maal een nieuwe van Philips ontvangen en elke heeft na een uur rennen het zelfde probleem. Er valt een speaker uit door transpiratie of regen. Echt waterdicht, dus niet.

Sportfanaat 17-08-2012

Deze koptelefoon is er geschikt voor tijdens het sporten. Ik heb deze nu een paar dagen in bezit en zowel tijdens het fietsen als tijdens het hardlopen ben ik er erg tevreden mee. Voorheen gebruikte ik de sennheiser sx300II, deze hebben naar mijn smaak wel een beter geluid. Maar na een tijdje hardlopen vallen die uit mijn oren door het zweet. De geluidskwaliteit van de Philips is uitstekend en zeker voor tijdens het sporten. Hou er wel rekening mee dat je minder omgevingsgeluiden hoort en daardoor extra goed op moet letten in het verkeer.

Ik gooi mijn Senheiser niet weg maar deze Philips vormt een zeer welkome aanvulling op mijn sportuitrusting.

Gerben

Nijsingk 09-05-2012

Ik bezit deze koptelefoon sinds enkele weken en ben er heel blij mee.
Ik heb lang gezocht naar een koptelefoon, waarvan de 'oortjes' niet steeds uit je oren vallen tijdens het hardlopen. Dat viel niet mee, maar deze voldoet aan al mijn verwachtingen. Zit fijn tijdens hardlopen en wielrennen. Geluid is ook oké.
Omtrek van je hoofd maakt volgens mij niets uit. Zit altijd prima.

Enige nadeel is, dat mijn dochters 'm ook stiekem gebruiken tijdens hun trainingen en ik dus zonder zit.
Ik moet beide dames ook maar eens verwennen met deze geweldige koptelefoon!