Sony MDR-EX77LPB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX77LPB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

martijn.de.gruiter 13-10-2010
Geschreven voor: Sony MDR-EX77LPB

prima oordopjes,
ik was bang dat in-ear oordoppen irritant zaten of niet pasten, maar ik heb ze vandaag in gehad en ze zitten prima. Ook met de 3 meegeleverde maten zit er denk ik wel een goede pasvorm tussen.
het is een zeer groot verschil met de gewone oordopjes.
ik was die meuk van Apple bue en heb gekozen voor een iets duurdere type oordop, maar het bevalt goed. geen geluid van je omgeving, ik hoor meer in de muziek dan voorheen, dus meer tonen van hoog naar laag.
het snoer staat met een hoek van 90 graden op de 3.5mm audiojack stekker waardoor deze verbinding langer meegaat in je broekzak ed.
als laatste wil ik vermelden dat de snoertjes voor links en recht a-symmetrisch zijn, dit staat trouwens nergens vermeld hier en ook niet op de verpakking.