Sennheiser CX 250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Aronnie 09-06-2015
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Ik ben een grote muziekfan en ik zocht dus oortjes van hele goede geluidskwaliteit. ik ben dus langs Mycom gegaan voor informatie. een van de medewerkers zij dat de Sennheiser CX250 de beste geluidskwaliteit en die heb ik toen gekocht. ik heb er inmiddels al een paar versleten omdat ik er zelf niet zuinig op was en elke keer dat ik ze gekocht heb ben ik echt super tevreden. deze oortjes van Sennheiser zijn voor mij echt nummer 1
ze zitten lekker in je oor en je kan 100% genieten van je muziek

Canterel 01-04-2015

Hoi
Heb mijn sennhieser nu ongeveer 2 jaar.
Wat draagcomfort betreft is hij subliem.Je kan zelf kiezen welke cubs het beste aansluiten. Die van mij zitten lekker, vallen niet uit mijn oor als ik iets wil oprapen e.d.
De vormgeving is sober en ok, niks aan toe te voegen.
Geluidskwaliteit is goed al moet wel gezegd worden dat de bassen het winnen van de lichtere tonen.
Duurzaamheid is een probleem. Dit is inmiddels mijn vierde sennheiser en alle vier zijn ze na ongeveer 2 jaar stukgegaan, rede daarvoor is de 90 graden plug die de koptelefoon heeft. Als je hem frequent in een jaszak of broekzak draagt komt er uiteindelijk een breuk in de kabel net na het stuk van hardplastic aan het begin van de plug. Daar zouden ze toch echt wat aan moeten doen. Bijvoorbeeld een 45 graden plug.

Dwayne Minderzorg 22-07-2014
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Ik heb deze oortjes al zeker langer dan een half jaar en ze zijn nogsteeds zo goed als nieuw. Ze voelen goed in de oren en het geluid is erg goed, vooral voor de prijs. Ze zijn bijna even goed als oortjes van Beats en ze zijn zeker zes keer goedkoper. Ik heb ze vaak genoeg wat pijn laten lijden en ze doen het nog perfect en er is niks verkeerds aan te merken.

Maxenforcer 02-05-2014
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Gisteravond nieuwe dopjes gehaald... na jarenlang plezier te hebben gehad van ook Sennheiser in-ear doppen, was de keuze voor mij niet heel moeilijk om bij Sennheiser te blijven. Kwaliteit is enorm goed en voor dit geld is dat het zeker waard!!

Legosmile101 27-08-2013
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Ik heb nu de sennheiser cx-250 een maand of 2 maar ik ben er minder over te spreken.
Na een tijdje gaan de kussentjes er uit Het niks af. Met dit probleem ben ik naar de dixons winkel in den helder gegaan. Goede service want ik kreeg gewoon een nieuwe. Nu een paar weken later heb ik weer hetzelfde probleem. Nu ben ik aan het kijken voor een andere koptelefoon omdat steeds het zoeken naar je dopjes erg irritant is.
De service van dixons was erg goed maar de kwaliteit van de kussentjes minder... Jammer.
Ik moet wel zeggen dat de geluidskwaliteit erg goed is en het handig is dat er verschillende maten dopjes bij zitten dat er een hoesje bijzit

Erwin241 23-04-2013
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Ik heb hem nu een paar dagen, en had niet gedacht voor deze prijs zo mooi geluid te hebben. Draagcomfort is goed, en de vormgeving ook. Geluidskwaliteit voor deze prijs vind ik zeer goed. Deze oordopjes zijn aan te raden.

Anoniem 15-01-2013
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Zelfs met de keuze van drie maten dopjes blijven ze toch niet goed zitten. De bijgeleverde dopjes schuiven na een tijdje te ver door, waardoor ze eraf vallen en dan is het niet meer te gebruiken. Het aanstoten van de kabel veroorzaakt storing in het geluid. Ik neem een andere.

Hajo123 09-01-2013
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Ik heb hem een paar dagen en het is echt een super ding!
Goed geluid en draagcomfort is echt geweldig!
Er zitten 3 verschillende rubbertjes bij, ik heb gekozen voor de gene die er al op zitten maar dat is bij iedereen anders.
De geluidskwaliteit is geweldig zoals ik al eerder zei, kristalhelder geluid en een goeie bass, maar na ongeveer 48 uur luisteren wordt de bass veeeeeeeel beter!
Er is alleen 1 nadeel, hij heeft een gevoelig snoertje, als je hem aanraakt hoor je dat goed in je oor.

vettejus52 16-12-2011
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Zoals hier vaker geschreven over de CX serie: prima geluid maar gevoelig voor draadbreuk bij of in de plug.
Gelukkig werd de mijne bij Dixon na kortsluiting in de aansluitplug, zonder meer omgeruild voor een nieuwe!

vettejus52 16-12-2011
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Zoals zovelen over allerlei CX oordopjes van Sennheiser: Prima geluid maar snel kapot. Niets te zien aan de draad maar wegvallende frequenties, volume etc. Bij dixon zeiden ze "draadbreuk daar zit geen garantie op". Een half jaar gebruikt nu in de prullenbak. Welke merk nu? (Hiervoor Creative gehad,die ging bijna 2 jaar mee...)

Monique J. 11-09-2011
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

In aanvulling op mijn eerdere review: duurzaamheid lijkt in orde. Ook ben ik de rubberoordopjes nog niet verloren wat me bij andere koptelefoontjes vaak overkwam.

Monique J. 21-05-2011
Geschreven voor: Sennheiser CX 250

Prima in-ear koptelefoontje, zeker voor de prijs.
De oortjes sluiten goed af. Er zijn extra rubberdopjes bijgeleverd. Duurzaamheid nog onbekend.