Sennheiser RS 125

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS 125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ReneM1959 26-08-2012
Geschreven voor: Sennheiser RS 125

Ik heb hem nu een dik halfjaar en ik zit heerlijk in de tuin m`n eigen muziek te beluisteren, heb geen omgevingsgeluiden, en je kan hem door het hele huis door op houden.

Louis1959 08-02-2012
Geschreven voor: Sennheiser RS 125

In een woord:Geweldig!!
Ik had ervoor een Philips SHC8525 waar ik al over tevreden was, maar deze Sennheiser RS125 is nog beter. Qua gehoor en qua draagcomfort. Ik droeg de Philips en kreeg na zo'n 2 uur oorpijn, dan moest hij af. Deze sennheiser heb ik nu twee dagen gedragen, uren achter elkaar, zonder ongemak en zou hem ook in bed vergeten af te doen. Ik had niet evrwacht dat ik zo'n goede koptelefoon voor dat geld zou krijgen. Het geluid: zeer helder en prachtige zuivere bass. Stukken beter als de Philips SHC8525 (mijn enige referentie).
Het was een gok omdat ik nergens recensies kon vinden over deze Sennheiser. Hij is prachtig vormgegeven, maar daar heb je dus weinig aan als het geluid slecht is en draagcomfoort irritant. Dat kun je bij deze Sennheiser vergeten. Een uitstekende koop!! 100% tevreden! Over duurzaamheid kan ik nu geen oordeel over geven. Zeer aan te bevelen als je een niet al te dure maar wel goeie koptelefoon zoekt!!!
De drie tienen geef ik niet uit impuls maar gewoon omdat ik niets beter te wensen hebt.