Sennheiser HDR 180

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HDR 180 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koen Spaansen 09-01-2016
Geschreven voor: Sennheiser HDR 180

Dit klinkt heel stom.... maar ik kocht dit apparaat via internet, alle afbeeldingen staan zonder de adapter, dus wist ik niet dat je deze adapter aan je telefoon moest aansluiten, (met een draadje) en daarna je headset "draaadloos" kon gebruiken... nutteloos dus... achteraf... vooral als je je bedenkt dat ik het pas na 14 dagen probeerde en te laat was om dit product terug te brengen.

doornenburger 09-04-2012
Geschreven voor: Sennheiser HDR 180

Het geluid is manifique. Het signaal valt in diverse woonruimtes, behalve de woonkamer,regelmatig weg. Ondanks het unieke "keer" systeem. Ik woon in een bungalow met 130 m2 vloeroppervlak. Dat is het enige toch wel lastig probleem.
Deze beoordelingsmogelijkheid staat niet in de aspecten.

Stolkie 11-05-2012

Ik heb hetzelfde probleem. Las in een reactie dat de 300 feet die Sennheiser claimt niet klopt, maar ongeveer 100 feet moet zijn (zeker met wat muren ertussen). Ik voel me hierdoor toch een beetje bekocht.

RenéS 11-05-2012

Klopt, ik heb hetzelfde probleem. In een engelse review al gelezen, dat de 300 feet niet klopt, maar rond de 100 feet (ong. 30 meter) moet liggen (bij enkele muren wat je al gauw hebt). Voel me toch nogal bekocht door Sennheiser.